hvor mye sover barnet ditt?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Min sover 1- 2 timer i barnehagen, selv om jeg har sagt 1000 ganger at han max skal sove en time. Om natten sover han max 9 timer.

Han blir 3 om en uke, sluttet å sove i barnehagen rett før jul. Han legger seg ca kl 19, sover til 6-6.30 :-)

♡appen♡

Min er snart 2,5 år og han sover kanskje en liten lur på 20-30 min 1-2 ganger i uken.. Hvis vi er på biltur bare.
Legger seg kl 19 og sover som regel til 6-7.
Endelig litt lenger enn 5 ;)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Min sover ikke på dagen (det sluttet hun med i august) og sover 11-12 timer på natten, hun blir 3 til sommeren.

Sover 11-14 timer på natten, ikke mer på dagtid, med mindre vi kjører langt da sovner hun :) Eller hvis hun er syk.

Legger seg mellom 1830 og 1930 og våkner alt fra 0630 til 0900.. Avhenger når hun legger seg :)

Han får velge selv om han skal sove på dagtid men, maks 45 min. Han benytter seg av det 1-2 ganger i uken :) Sover cirka 10-12 timer på natta med unntak av en oppvåkning rundt 0300 hver natt :)

Gutten min som blir 3 i sommer, sover framleis ein liten lur på 1 time pr dag :) Legger seg mellom 18.30 og er oppe igjen ca 12 timer etterpå. Går i barnehagen, så blir veldig lange dager viss han ikkje får sove. Han kjem ofte og seier sjølv at han er trøtt. :)

Back
Topp