hvor mye sover barnet deres?

Opp til en og en halv time i barnehagen. Kan sove opp til fire om han får lov og rundt ni-ti timer på natta.
 
Han sover sjeldent på dagen.. Legges kl 19.. Sovner som regel innen 19.30 og til 5-5.30 grusomt tidlig,men er nok sommeren :)
Han begynner i barnehage først i august, blir spennende.
Er i aktivitet hele dagen, men mye energi hehe..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Skikkelig sovegutt du har :) vil du bytte? Hehe


Sent from my iPad using BV Forum
Han sover en del når han har sovnet ja. Men han bruker nå opp til to timer om kveldene på å sovne også da, hehe. Kunne godt ha tenkt meg en som la seg syv-halv åtte jeg, i steden for ni-ti om kvelden:p
 
Min sover 1-2 timer på dagtid, og 10-11 timer på natta. Legger seg mellom 19-19:30 og sover til mellom 5:30-6:30. Sovedyr ♥
 
Min slutta å sove på dagen i vinter. Han sover fra ca 19.30-06.00 helt greit egentlig. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Snuppa sover 1-2 timer på dagen i bhg og 20-07 ca:) noen dager vi bare er hjemme kan hun være våken hele dagen, men blir da ganske grinete på kvelden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Slutta å sove når ho ble 2 år, men har de siste mnd begynt å slokne midt på dag :/ Går ikke i bhg ennå..

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Slutta med dopp da hun ble 2... Hun sovner ca 19.00-19.30 tiden og sover til ca 07.30 i ukedagene og ofte til ca 08.00 i helgene. Men bruker å våkne 2-3 ganger om natten enda, sovner heldigvis fort igjen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Min sluttet nesten å sove på dagen for noen mnd siden (født 02.09.), men hvis vi er i bilen, så sovner han og kan sove i par timer. Men ellers hvis jeg legger ham kl.19, våkner han 21 -22 og kan være våken til 2-3 på natta, eller våkner rundt 3 på natta og holder seg våken til 6-7 på morgenen, da sovner han. Prøvde å legge ham litt på dagen - en halvtimers søvn, da sovner han ikke før 22-23 på kvelden. Så vi prøver å finne regime til han, og dette er ikke så lett :)
 
Han gav seg med dupp nå for en uke siden, da begynte han på stor avdeling, men hender han sniker seg til en liten lur på vei hjem eller etter middagen :) Frem til da har det vært maks 30 min :) sovner 2030 på en god dag og våkner 08
 
Vi legger vår gutt ca kl 19 på kvelden og da sover han som regel til 06.00-07.00 på morgenen. Så pleier han å sove fra en halv time til en time på dagen. Er ikke hver dag han har formiddagsluren sin, men merker veldig godt de dagene han ikke sover på formiddagen, at han trenger den duppen ;)
 
Her har han nettopp sluttet med å sove i barnehagen, men blir en liten lur i bilen på veg hjem da. Vi legger han som regel åtte og noen ganger sovner han med en gang, mens andre ganger så ligger han våken litt og prater med seg selv.
 
Hun ble 3 i juni, sluttet med dagsoving da hun var 2.5 år.

Sover ca 11-14 timer hver natt, stort sett rundt 12 timer.
 
Blir 3 år i desember, slutta og sove på dagen i sommer. Ellers legger hun seg 19 og sover til 6-7.
 
Back
Topp