Hvor mye sover barna deres?

skytte76

Gift med forumet
Lurer på hvor mye barna deres sover iløpet av dagen. Marie sover alt fra i 3- 4 1/2 time mellom frokost og lunsj. Deretter er hun våken i to timer før hun sover 2-3 timer igjen. Prøver å ikke la henne sove noe mellom middag og kvelds, men hun får en halvtime da også. Så sover hun rundt til neste dag igjen. Legger seg stort sett i 20.00-tiden og står opp mellom 7 og 8.

Ja det blir i grunnen det, men det er godt å lese at det ikke bare er min unge som er murmeldyr[;)] Slekter nok på far sin her i gården ja. Sover bare 4-6 timer jeg[8|]

Julian pleier å legge seg 19.30-20.00. Sover til 04.00, får litt pupp og sover til 07. Da står vi enten opp eller noen dager sovner han igjen i senga hos oss.

Så sover han ca. 2 timer på formiddagen, noen timer på ettermiddagen, og så en liten høneblund ca 17.30.

Men dette kan variere veldig da, noen dager sover han bare noen få korte blunder, mens andre dager sover han omtrent hele tida!!

JR legger seg i 8-9-10 tiden om kvelden.. og våkner stort sett ganske nøyaktig kl.9 om morgenen..
så sover han en liten halvtime- time etter å ha spist frokost og fått morra-stell + litt leking..
og så lunch kl.12 så  blir det en liten dupp på ca en time og så er det middag kl.3 og leke litt mer dersom han ikke er trøtt, og så blir det mat igjen kl.6 og kl.9- hviler stort sett ikke på ettermiddagene, men kansje en time dersom han har sovet lite på formiddagen..

Veldig forskjell på dag sovinga...Lille tulla pleier å våkne mellom 7-9...
Er da ofte våken til 12 tida,og sover mellom 2-3 timer. Våken en periode og sover ca det samme igjen da. Litt avhengig av om vi er hjemme(inne),i vogna eller i bilen. Så til kvelden legger hun seg rett rundt 21,og sovenr av seg selv!!![:)]

Mina sovner sjelden før kl 22.30 på kveldene, sover da (gjort d en uke) til 04.30 for så å spise. Våkner igjen rundt 06.30, spiser og sover vidre til 08.30-09.00. Så er hun våken en time før så å sove en time. Så er det små lurer frem til kvelden. Siste ukene har hun ikke klart noen langs søvn i løpet av for-/ettermiddag. Savner den jeg.

Veldig forskjell på dag sovinga...Lille tulla pleier å våkne mellom 7-9...
Er da ofte våken til 12 tida,og sover mellom 2-3 timer. Våken en periode og sover ca det samme igjen da. Litt avhengig av om vi er hjemme(inne),i vogna eller i bilen. Så til kvelden legger hun seg rett rundt 21,og sovenr av seg selv!!!

Akkurat som oss da... litt alt etter som på dagen. Om vi er i bil, vogn eller hjemme...
Men på kvelden er det bankers kl.21:00 til ca.03:00, da er det litt pupp og så sover til neste morgen.

min våkner 8, sover fra 11-13 ca, og sover fra 16-18 ca  også er det natta fra 21 ca......
dette er hvis vi bare er hjemme, og hvis vi er ute i vognå så sover han ofte litt lengre!!!

Back
Topp