Hvor mye sover barna deres nå?

LHH

Forelsket i forumet
Hun er 3 mnd nå 18 april og sover noen ganger store deler av dagen og andre ganger mindre. Jeg steller henne og legger henne kl 8 hver kveld, da sover hun til kl 4-5 spiser og sover til 7-9.


3gangsgravid
 
Har nesten slutta å sove på dagen :( hadde vært så finter en 2-4 timers dubb, men neida.. Sover fra 21/22 til ca 8/9.. Spiser ca tre ganger.. Er 9 uker.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han sover mellom 10-12 timer på natta. Uten mat. Så våkner han, får litt mat også sover han i 3-4 timer til. Resten av dagen varierer. Han pleier å ha rundt to sovinger til på et par timer før han legger seg for natta i 21-22 tiden:) er fornøyd jeg:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Sover som regel ca 21-06 og så en del timer i vogn på dagtid om vi er ute og triller
 
Om natta fra 19-06.30 ca, med 1-3 matinger. På dagtid er det en evig kamp hvor jeg må trille (enten inne eller ute) mens poden sutrer og stritter i mot, selv om han er drittrøtt. Har humørsyk baby fra kl 07.30- 19.00. Moro


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bebis legger seg ca 10 og da er det 4-5 matinger før vi står opp ca 8. Så sover han 20min 4-5 ganger i løp av dagen. Hvis jeg triller langtur kan han sove lenger.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sovner rundt 21 på kvelden... eller 20.00... og sover til ca 5.30, får mat og spver da til 8 eøller 9... har en liten blundt da i 10 tiden på sofaen... er våken ca 1 1/2 time mellom måltidene... sover kanskje 1 time eller lengre når vi er ute å triller... ho er nå 4 mnd, korigert 2,5 mnd :)
 
Back
Topp