Hvor mye sover babyene nå ved 7 mnd?

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Her ligger det på minst 3 dupper på dagen, 2 på 1 time og 1 på 2-3 timer. Så legger hun seg i 19.00 tiden å våkner når jeg legger meg rundt 22.00-23.00. Så mat igjen rundt 0300 før vi står opp 07.00. :) hvor mange å lange dupper har dere? Kanskje noen av de sover natten gjennom nå? :)
 
Sover 2 dupper på dagen, alt fra 30 min til 2 timer (2timer er veldig sjeldent altså). Legges mellom 18 og 19, våkner i mellom 12 og 02 for mat/kos, og 05-07 engang for å starte dagen [emoji42]
 
Her sover hun ca 3x1t på dagen. Hender innimellom at det blir en litt kortere dupp på morningen, en lengre ved lunsjtid og en kortere på ettermiddagen. Legges ved 18.30-19 tiden, sover til 22-.22.30, får pupp. Sover til rundt 01- pupp/kos, 03- rugging som ender med pupp, ofte 4.30-05, og våkner rundt 6-7 for å starte dagen.
 
Her sover baby som regel 2 ganger på dagtid, da alt fra 30 til 60min av gangen. Det kan variere endel fra dag til dag! Leggetid kl.19, og da sover baby til neste morgen kl.7, med et par oppvåkninger i løpet av natta.
 
Hun bør ha tre dupper i løpet av dagen, men den siste kræsjer ofte med henting i bhg, og da er det ikke alltid vi får til en dupp på ettermiddagen (= riiimelig overtrøtt ved middagstid[emoji51]). Under normale forhold har hun gjerne to korte (30-60 min) og en lengre (1-2 timer) dupp. Den lengste er midt på dagen.
Vi sliter litt med legging på kvelden for tiden, men på en god dag sovner hun mellom 19 og 20. Når hun våkner for mat varierer sterkt, men jeg ammer som regel én gang i løpet av natten. Det kan være alt fra midnatt til 04, liksom ... Så våkner hun gjerne i 07-tiden.
 
Her sover hun to ganger i løpet av dagen, 1-2,5t hver gang. Så sovner hun som regel mellom syv og halv åtte. Men så har vi noen kvelder hvor det kan ta et par timer før hun sovner. Så sover stort sett natten igjennom, våkner innimellom for litt mat mellom midnatt og klokken 2. Men hun våkner til gjengjeld tidlig, mellom kl 4-5. Noen ganger sovner hun igjen, men ofte starter vi dagen da. Da blir gjerne første duppen opp mot tre timer, og da sover som regel jeg også.
 
Back
Topp