Hvor mye sover babyene deres?

Lemy2

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Syns snuppa her sover dagen lang, våkner omtrent ikke Når hun er sulten heller.. Roter litt på kveld og natt ( virker umettelig ) .. Så er litt
Våken da.. Så har hun en liten våkeperiode fra 5- ca. 7..også selvfølgelig når vi legger oss, da er hun kjempe våken :D

Gutten vår er nesten akkurat slik du beskriver :p sover masse på dagtid.. Nesten så han må vekkes for mat. Men på natten mellom kl 00-03 spiser han nesten konstant.

Hun sover mye, og har en våkenperiode mellom 18 og 22 (sover litt mellom, men ikke mye). Sover tungt gjør hun også:o :p

Sammer her :) våkentid mellom 03-06 :o

Vi har en veldig våken gutt på dagen, ammer dagen lang. Natta går greit med tre runder mating, det kan riktignok ta litt tid før han sovner da...

Her synes jeg det har variert litt, på dagen har hun ikke klart å sovne så tungt og godt men mot ettermiddagene har hun fått lange og gode blunder på 2-3 timer, rundt kl 22 våkner hun ordentlig å er våken til 24, da tar hun natt å sover til kl 5 så ammer jeg og hun sover til rundt 8 for ny amming å våkner rundt kl 9.30. På dagen har jeg nå startet med å gå tur i vogna så hun får sove, å nå på kvelden har jeg puppet henne i søvn på soverommet. Vet at man ikke kan lage rutiner når de er så små, men fungerte veldig godt med storebror når han passerte en mnd, så vi prøver igjen med lillesøster :)

Last edited:
Nyfødte sover i snitt sånn 22 timer i døgnet. Her sov hun nærmere 23,5 i starten :p Er en del mer våken nå da, men varierer en del.

Gutten vår er nesten akkurat slik du beskriver :p sover masse på dagtid.. Nesten så han må vekkes for mat. Men på natten mellom kl 00-03 spiser han nesten konstant.

Syns snuppa her sover dagen lang, våkner omtrent ikke Når hun er sulten heller.. Roter litt på kveld og natt ( virker umettelig ) .. Så er litt
Våken da.. Så har hun en liten våkeperiode fra 5- ca. 7..også selvfølgelig når vi legger oss, da er hun kjempe våken :D
Temmelig likt her også. Masse mating fra ca 00-04. På dagen sover hun en god økt på både formiddagen og en del på ettermiddagen. Kunne bare ønske jeg også fikk sove på dagen... :-P

Temmelig likt her også. Masse mating fra ca 00-04. På dagen sover hun en god økt på både formiddagen og en del på ettermiddagen. Kunne bare ønske jeg også fikk sove på dagen... :-P
Får heller ikke sove på dagen.. Kjenner meg så igjen!

Får heller ikke sove på dagen.. Kjenner meg så igjen!
Uff, det er virkelig maks frustrerende. Hvordan går det med deg nå? Like ille?

Jeg blir helt utslitt av så lite søvn... :-( Men i natt tok mannen henne mellom ammingene (hun var så urolig). Jeg har sovet totalt 6 timer, tror jeg, og føler meg som et nytt menneske. :-D :-D Håper vi får til noe lignende igjen.

Uff, det er virkelig maks frustrerende. Hvordan går det med deg nå? Like ille?

Jeg blir helt utslitt av så lite søvn... :-( Men i natt tok mannen henne mellom ammingene (hun var så urolig). Jeg har sovet totalt 6 timer, tror jeg, og føler meg som et nytt menneske. :-D :-D Håper vi får til noe lignende igjen.
Så herlig! Jeg og føler meg som ett nytt menneske i dag! Jeg og Ada sov fra 00.30 til 03.30 også tok mannen henne ( jeg pumpet meg ) også sov jeg til 9.30! Allså. Så brystspreng når jeg våknet, men det her er den beste natta siden hun var født! Jeg var så sliten i går at jeg ikke klarte fungere! Så godt og høre at du har en bedre dag:)

Så herlig! Jeg og føler meg som ett nytt menneske i dag! Jeg og Ada sov fra 00.30 til 03.30 også tok mannen henne ( jeg pumpet meg ) også sov jeg til 9.30! Allså. Så brystspreng når jeg våknet, men det her er den beste natta siden hun var født! Jeg var så sliten i går at jeg ikke klarte fungere! Så godt og høre at du har en bedre dag:)
Å, så bra! Godt å høre at du får deg litt søvn. :-) Lurt med pumping. Vi har også vurdert det, men akkurat nå ser det ut som det har løsnet litt for meg søvnmessig, så da drøyer vi pumpingen litt. :-)

Back
Topp