Så godt å lese at han er på bedringens vei<3 ja, skal si han var småspist til å være en såpass stor gutt! Men er jo bra at han får i seg nokNå har lillebror endelig blitt noenlunde bra igjen og jeg kan meddele at han er en småspist kar som godt kan bare spise aaaakkurat passelig (har veid så mange ganger nå at jeg vet det dreier seg om 40-50 ml) og det er ikke mye måltid for en kar på nesten 5 kg!
I dag og i går har han dessuten slitt sånn med å sovne, at han knapt er sovna før han blir urolig og er sulten igjen (blir vel ca 1 time søvn og 2 timer våken i snitt). Han har spist veldig bra til frokost og kvelds og sover derfor LITT lengre, men mer enn 3 timer mellom hvert måltid på dagen har det ikke gått. Fikk vel 4 timer i natt.
Så selv er jeg i svime, og en skulle tro at jeg kunne sove litt på dagen siden vi er på sykehus, men her banker de på opptil flere ganger i timen - så det er direkte uråd å få mer enn5 min i strekk på øyet i løpet av dagen de stakkars timene han sover.
Uff, du Kunne ikke satt opp et "ikke forstyrr" skilt på døra deres så du kunne fått deg en etterlengtet blund?