hvor mye sover babyen deres??

peggy

Gift med forumet
hvor lenge av gangen sover deres babyer??
har dere kommet inn i en rytme??
her er de veldig opp å ned.. men igår sov han 5 t i strekk på dagen,.. heilt utrolig..
men er ikke like villig til å sove idag;(

når min sover på dagen sover han 3 timer ca så er det mat igjen. han legger seg mellom 8.9 på kvelden, å da sover han som oftest til 06.30 neste dag, jeg er superheldig å har verdens snilleste gutt.

Hei [:)]

Vi har ikkje komt inn i noe rytme ennå. Han er så plaget med mageknip og luft i mage, så enn veit aldri når han får vondt. Om natten våkner han som regel annenhver time, pga magen [:'(] Vi skal til kiropraktor i morra, for håpe d hjelper.....[:)]

Jenta vår sovner ikke før i elleve tiden,våkner i 3 tiden og får mat før hun sovner igjen.Men hun har allerede begynt å le,er ikke det litt tidlig?Hun får skikkelig latterkikk når vi tuller med henne.var ikke langt nær så tidlig ute eldste jenta[:D]

ORIGINAL: midt i norge

når min sover på dagen sover han 3 timer ca så er det mat igjen. han legger seg mellom 8.9 på kvelden, å da sover han som oftest til 06.30 neste dag, jeg er superheldig å har verdens snilleste gutt.

signerer denne...Noah er akkurat likens...vi er heldige som har så snille gutter...

Thea sover fra ca.kl.00/01 til 06! På dagtid kan hun sove i 3-4 timer! Også har hun noen små-sovinger inni mellom resten av dagen og kvelden!

Jonas legger seg i 21-tida og sover til rundt kl 03 og etter ca 1t med mating (sulten gutt dette!) s sover han til ca 0630-07 fr litt mer mat. Str vanligvis opp rundt kl 9 og da blir det lur fra +- kl 12. Sover da vanligvis en 3-4 timer. Har ogs hendt at han vkner etter 1 time og nekter sove noe mer samme hva jeg gjr, men heldigvis ikke s ofte..

Synes det blir en lang "vken-kt" for han p ettermiddagen/kvelden, s har forskt legge inn en ny kt rundt kl 17-18 med kanskje 1 times soving men han er ikke s veldig interessert i det. Enkelte dager gr det - andre ikke.

Er generellt veldig vken og sosial, har vrt det siden fdselen, s er vel redd for g glipp av noe dersom han lukker ynene antar jeg.. [:D]

ORIGINAL: tone83

ORIGINAL: midt i norge

signerer denne...Noah er akkurat likens...vi er heldige som har så snille gutter...
  ja vi e heldige som har gutta som søv fra 8-9 på kvelden te 06.30 på mårrån. kjempe herlig for mamma. har hørt at det e mange som e missunelig på oss ja,,

Heike legger seg i ti tida og sover da til klokka fire. Deretter våkner han en gang mellom seks og sju for å få påfyll. Står som regel opp da i nitida.

Hvor ofte spiser babyene deres på dagen. Heike spiser nesten annenhver time... Men det hender jo at det går lengre eller kortere tid mellom også..

Back
Topp