hvor mye sov de?

Badeand*

Forumet er livet
Hvor mye sov babyene deres den første tiden etter fødselen? Emma ble født på fredag og sover nesten hele dagen! Må vekke henne mange ganger for å amme henne litt, men er ikke alltid matlysten er helt på topp. Spiser litt, også gir hun seg og sovner igjen. Noen få ganger våkner hun selv. De to nettene hun har vært i denne verden har hun vært våken stort sett hele natta. Hun sovner hvis jeg gir henne mat, men vil kun sove i armene....

min gutt er stort sett våken på natta.. han vil konstänt ha mat..[8|]

Den første uken så sov vi nesten ikke i det hele tatt[&:]
Kian hang i puppen min hele tiden.
Hadde 2 døgn hvor han sov godt og var fornøyd så var det tilbake på puppen igjen. På den 8 dagen ville han ikke slippe den.
Tok tilsutt frem pumpen og i brystene mine var det ikke noe mat[:(]
Så da begynte vi med MME og etter det så sover han 2-4 timer mellom hvert måltid.

Noah sover stort sett hele tiden han, våkner bare når han er sulten eller selskapsjuk..
Noe han er spes på natterstid..[:'(]

Kåre var mye våken på nettene di første dagene men har sagte men sikkert klart å snu på det nå, sover fra ca 23.30/24.00 til kl.06.00/06.30 om morningen får mat da så sover han til borti ti. Da tar vi morgenstellet så er han våken litt før han sover noen timer igjen før mat. Han er mer å mer våken på kveldene så da sover han mye på natta noe jeg er veldg gla for[:D]

Back
Topp