Hvor mye sløser du? *stjelt*

KathMor

Forumet er livet
Jeg sløste vist 51 000 [8|][:)]

http://www.dinside.no/787895/slosekalkulator/?calc_result=Jeg+sl%F8ser+for+54.725+kroner+i+%E5ret%2C+hvor+mye+sl%F8ser+du%3F

39 000 i året ca. 

21 896 kr i ren sløs......

69 000 fikk visst jeg..... Uff, vet jeg sløser mye.....tror faktisk det er mer enn det som kom fram i denne....

Jeg sløser og mer enn det som kommer frem gitt [&o] Det koster å være i mammaperm gitt [8D]

Og Vand - du var flink!! [:D]

ORIGINAL: KathMor

Jeg sløser og mer enn det som kommer frem gitt [&o] Det koster å være i mammaperm gitt [8D]

Og Vand - du var flink!! [:D]

Joda, vi er ganske flinke[;)] Men det blir nok pluss ett par tusen der tror jeg...

For jeg tok null på alkohol (jeg drikker så og si ikke alkohol, kjøper MAX en flaske amarulla i året....)

Jeg tok null på røyk, men der blir det vel 200 kr i løpet av året..

Og så tok jeg null på kultur, for vi er aldri på noe i grunn.......................

Du sløser for 16.605 kroner i året [:)] Ikke så gærnt det! Men kommer en del utenom da, siden jeg kjøper meg mat i kantina hver dag[:-]

41.000

mesteparten gikk til

restaurant/kafe

impulsshopping

støttemedlemskap

brus

godteri

hurtigmat

huffameg

Nå er jeg gravid og på sparebluss, så da sløser jeg 16.896 i året[:)]

herre, vi sløste 71 tusen i året..
holy makaroni[:o]

26000[:-]

dette er sånt som jeg, økonomen, liker... hehe...[:D] jeg sløser 13600 i året ca... [:D] jaja, fint lite det egentlig... [:)]

gøy sak...[:D]

Jeg vet ikke om det blir til at jeg fremstår som ansvarsfull eller reneste idiot - men jeg visste ikke hva jeg skulle skrive i et eneste felt der[8|]. Har 0 kontroll på hva som er impuls shopping og ikke, shopper når vi trenger ting.

Kanskje det er teit men hvis jeg skal fordele tingene ned på uker blir det rett og slett å gjette på summen og da blir det ikke troverdig uansett[:D]

Så jeg mener at jeg sløser passe[:D]

Beibibooms : ska sei ska sei!! Var du heeeeeelt ærlig nå? [8D]

Tjukka : PARTYPOOOOOOOOPER [8D]

jah, jeg var ærlig... vi handler en gang i uken... så da kjøper vi alt av måltider og sånt som vi trenger i løpet av uken, så da kjøper vi ikke noe utenom... kjøper meg vel eit blad ca en gang i mnd... siden vi handler ukentlig så spiser vi veldig sjelden ute, skrev 200 pr uke... impulsshopping gjør jeg og sjelden... kjøper kanskje ting på salg...men sjelden jeg bruker mye på meg selv... så skrev 200 pr uke der og... og da tar jeg litt i... hehe... alkohol og røyk er jo i null...
men asså, dette er jo d "nye" livet vårt.... kan ta testen på nytt m den tanke gangen vi hadde i fjor... da vi var "rike..."...

vårt gamle liv.... 53 000....[:)] så fornøyd m at d nå er bare 13 000...[:D] wohow...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

jah, jeg var ærlig... vi handler en gang i uken... så da kjøper vi alt av måltider og sånt som vi trenger i løpet av uken, så da kjøper vi ikke noe utenom... kjøper meg vel eit blad ca en gang i mnd... siden vi handler ukentlig så spiser vi veldig sjelden ute, skrev 200 pr uke... impulsshopping gjør jeg og sjelden... kjøper kanskje ting på salg...men sjelden jeg bruker mye på meg selv... så skrev 200 pr uke der og... og da tar jeg litt i... hehe... alkohol og røyk er jo i null...
men asså, dette er jo d "nye" livet vårt.... kan ta testen på nytt m den tanke gangen vi hadde i fjor... da vi var "rike..."...

Det er der jeg bruker mye... jeg spiser lønsj ute kanskje sånn 4 ganger i uka *MÅ SKJERPE SEG* [&:] Men sånn blir det når man bor midt i byen og er i mammaperm [8D]

ORIGINAL: Bebibooms

Det er der jeg bruker mye... jeg spiser lønsj ute kanskje sånn 4 ganger i uka *MÅ SKJERPE SEG* [&:] Men sånn blir det når man bor midt i byen og er i mammaperm [8D]

hadde vi hatt noen kule steder å lønsje her så hadde jeg vel brukt mer, kommer nok til å gå litt mer når jeg skal ha perm selv... og alle venninnene mine skal jo ha barn 2-3 mnd etter meg... hihi...[:D]

OK DA!!!
Tok den testen tilnærmet det jeg tror kan stemme - bortifra at impulsshopping skjønner jeg meg ikke på[8D]

Du sløser for 25.000 kroner i året

Bor jo i hønefoss så restaurantbesøk er det lite av (manglende barnevakt) cafeturer sjeldne, abbonnerer ikke på aviser og liker min egen kafffi for godt til å være villig til å betale drittkaffi på bensinstasjon. Kola drikker jeg ikke og hurtigmat i norge liker jeg ikke.... Men jeg sløser nok helt sikkert -bare på områder som ikke er nevnt der[8D]

Back
Topp