hvor mye skap/kommode-plass har dere til baby`n?

*Trønderpia*

Glad i forumet
Jeg venter min 1. nå, lurer på hvor mye kommode plass et barn egentlig trenger til klærne sine?

tenkte på en slik, er det for lite? for mye? eller passe?[:D]

Bredde: 70 cm
Dybde: 40 cm
Høyde: 112 cm

Har alle klærne i stellekommoden.. Er 4 skuffer.. Når klær blir for små pakker jeg de bare vekk og legger i nye klær som er større.. Tror det er nok plass ja[:)]

ja en sånn kommode tror jeg vil være nok i børjan. Men ettersom barnet vokser, så vil jo klære bli større og ta større plass.. [:)]

Me har stellebord kommode på badet, der har me alle kleno te veslo so hu bruke no, på romme hennas har me ein malm kommode med 3 skuffer, der oppbevare me kler so e for store te å bli brukt endo [:)]

Vi har en kommode med 2 dype skuffer, der er det plass nok. Da klærne blir for små rydder jeg de vekk.

vi har to malm kommoder med 3 skuffer på hver + hensvik klesskap og stellekommoden[:)]

ok. jeg har 4 små hyller på badet og, som jeg tenkte å bruke, da blir det plass nok med en slik en fra ikea[:)] billig var den og[:D]

Vi har en slik malm(som vist på bildet) bare med 4 skuffer i gangen til yttertøy, ull og pysj.
På soverommet har jeg en med 3 skuffer og et skap[:)] Bruker alt, men har veldig mye klær[;)]

Back
Topp