Hvor mye skal man pakke?

Jeg og snuppa reiser på fredag og blir til tirsdag.

Er dette for mye:

Toalettsaker til henne( er jo såper osv)
*vognklær(ull)
* 2-3 pyjamser
* 3-4 enkle bodyer
* 3-4 sett med klær( med body,bukse og genser, liksom sett som hører sammen)
* 2-3 stømpebukser

Du har iallefall mye mer en hva jeg hadde hatt av bodyer og sånnt, men vet ikke om hun gulper/sikler mye? da trenger du sikkert litt ekstra [:)]

ORIGINAL: AnHe

Du har iallefall mye mer en hva jeg hadde hatt av bodyer og sånnt, men vet ikke om hun gulper/sikler mye? da trenger du sikkert litt ekstra [:)]

hmmm.. kanskje jeg ikke trenger så mange enkel bodyer.  Hun sikler masse så det går mange siklesmekker her i gården..

Hvor reiser dere da? [:)] Litt lettere å gi råd om pakking om jeg vet om det er til et varmt sted eller hytte eller hvor enn....[8D]

Du må ta med siklesmekker [:D]

Når vi er ute på tur over tre-fire dager har jeg som regel med ett antrekk pr dag (fra innerst til ytterst) + et par bodyer ekstra. Der vi har vært over lengre tid har vi hatt mulighet til å vaske klær så jeg tok ikke med mer da vi var på ferie i to uker.

Ellers er det jo tid for ull :)

Og så spørs det jo hvor dere skal...

Om jeg ikke har mulighet til å vaske underveis, må jeg regne to helskift til dagen jeg. Mini gulper ekstremt mye, og rekker som regel å få det på klærne før jeg får tørket av han. Ville også tatt med mye siklesmekker.

ORIGINAL: KasperogKine

Hvor reiser dere da? [:)] Litt lettere å gi råd om pakking om jeg vet om det er til et varmt sted eller hytte eller hvor enn....[8D]

skal til tanten min :)

Back
Topp