Hvor mye søvn?

Freya

Elsker forumet
Hvor mye sover dere i løpet av et døgn nå, i forhold til før dere ble gravid?

Jeg pleide å klare meg med 7-8 timers søvn hver natt, men nå må jeg sove 9-10 timer i døgnet og likevel er jeg trøtt utover dagen. Når klokka er åtte er jeg så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ser på klokka og prøver å drøye tida til ni, sånn at jeg ikke våkner altfor tidlig og er sulten. Det er veldig slitsomt! Gleder meg til denne enorme trøttheten går over!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg klarte meg med 6-7 før, nå er jeg zombie om jeg ikke får mer! Må nesten ta meg en liten hvil etter tre iløpet av dagen men ikke alltid like lett med en gira 4åring i hus :P

Men prøver å legge meg tidlig sånn at jeg får rundt 8-9 timer på natta, går helt greit for jeg er som regel helt skutt på kveldstd :P
Gleder meg til å få mer energi ja!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er også ekstremt trøtt, sovner som deg 8-9 tiden og har det gående til 6-7 dagen etter. Våkner i løpet av natten av at jeg må på toalettet. Itillegg kan jeg gjerne sove en time på ettermiddagen, merker det nå som jeg har ferie! Tidligere har jeg trengt 7-8 timer søvn. Kjærsten synes jeg naturlig nok er totalt håpløs, har blitt verdens mest kjedelige:):):) gleder meg til å våkne fra denne koma tilstanden! På en annen side blir det vel nok våkenetter i fremtiden så er greit å være uthvilt? Lol

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trenger 8-9 timer for å fungere, har alltid vært slik. Har trengt 10-12 i løpet av de første ukene av graviditeten nå, men nå begynner det å holde med 8-9 igjen, selv om jeg er litt ekstra trett ettermiddag/kveld i forhold til før :)

Godt å høre at man ikke er alene om å ha det slik, og at det blir bedre etterhvert. :-) Hvor langt er du på vei nå Cachee?

Jeg har jo vært gravid en gang før, men det er rart hvor fort man glemmer!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg har faktisk fått masse energi siste tiden.
Men jeg tror det er fordi jeg sover bedre om natten enn før.

Jeg våkner og er uthvilt og har sluttet med (bank i bordet) hvilken jeg har tatt på ettermiddagen.
Jeg føler meg skikkelig fresh og gjorde det forrige svangerskap og. Mistenker at jeg er litt feil skrudd sammen haha.

Har pleid å holde med 7-8 timer, nå trenger jeg 11-12 timer for å ikke gå som en zombie om dagen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover 9 - 10 timer i døgnet og klarer meg fint med det. Er ikke i jobb da så er ikke mye som sliter meg ut iløpet av dagen da :P

Jeg må ha til vanelig 6 7 timer søvn men nå må jeg ha 8 9 timer har to små hjemme så det blir slitsomt og være trøtt

Back
Topp