Hvor mye sover barna til sammen i løpet av døgnet nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca tolv timer. Og her klarer han seg på morgenen i helgene, slik at vi ofte ligger litt lenger.. Har pc med tv-dekoder på kontoret rett over gangen, så da hender det at vi setter på barne-tv og gir han litt frukt og en vannflaske ;) Det har også hendt at han har gått på rommet og lekt, men han blir fort redd alene der inne, så det ender med at han tar med noen leker inn til oss.Fru H skrev:
Sukkertopp skrev:
Ca tolv timer. Og her klarer han seg på morgenen i helgene, slik at vi ofte ligger litt lenger.. Har pc med tv-dekoder på kontoret rett over gangen, så da hender det at vi setter på barne-tv og gir han litt frukt og en vannflaske ;) Det har også hendt at han har gått på rommet og lekt, men han blir fort redd alene der inne, så det ender med at han tar med noen leker inn til oss.Fru H skrev:
Klarer du å sove videre mens han ser barne-tv da? Jeg vurderer sterkt å lære ham med dvd-spilleren, og foreslå at han ikke trenger vekke mamma og pappa før kl 07...
Hun sover mellom 12 og 14 timer i vinterhalvåret virker det som.*trinemor* skrev:
Nå som det er litt lysere morgener virker det som hun klarer seg med ca. 12 timer, så stemte det :)
Hun sovner noen ganger på dagtid om vi er ute og kjører, men har ikke sovet fast på dagtid siden i sommer...
Hun kommer inn til oss når hun våkner om morgenen, ligger og koser litt i senga, leker litt på rommet sitt eller tar med seg noen leker inn. Kan ligge og halvsove en time jeg om Eveline fortsatt sover :)
Fru H skrev:
Sukkertopp skrev:
Klarer du å sove videre mens han ser barne-tv da? Jeg vurderer sterkt å lære ham med dvd-spilleren, og foreslå at han ikke trenger vekke mamma og pappa før kl 07...
Tungt sover jeg ikke, selvom jeg ikke er redd for at han er alene de få meterne fra rommet vårt. Hører med en gang hvis han snakker til oss, som regel kommer han og spør hvis det er noe. Men det er godt og få døset litt synes jeg :)