Hvor mye søvn på dagtid?

Lille sol

Betatt av forumet
Hvordan er søvnrutinene deres nå?

Her har snuppa hittil hatt en lur på ca 2 timer før tolv, og en lur på ca 2 timer etter klokka tre om ettermiddagen.. men i det siste har formiddagsluren bare skrumpet inn til en halvtime/ tre kvarter...

Om natten sover hun ca 10-11 timer, avbrutt av to amminger...

Hvordan sover poden din?
 
He sover han slt mellom 2-3 ganger på dagen og varer alt fra en halv time til halv annen... Men selvfølgelig så hender det også at han nekter å sove, og når han da endelig søvner så er det bare snakk om 10 - 15 min.
Her varierer det veldig, kommer helt ann på humøret hans:)
 
Fram til no har han sove alt av fra 2-4 timer iløpet dagen, fordelt på 2-3 ganger. Nett no, har han begynt å protestere meir på å sove uansett kor trøtt han er...so her er det også veldig variert etter t humøret...men har stortsett 2 blunder iløpet av dagen...lengste blunden har han på føremiddag :)
 
her sover vi 1 dupp i 11 tiden, den varierer fra 1-2 timer, deretter har vi andre duppen i 15-16 tida som da blir en kortere en:) Da legger hun seg klokken 19 og sover til 08.30:)
 
Vi er oppe fem-seks, han dupper en times tid kl åtte. Og så 30-45 min i ettiden... ikke mye akkurat!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her har det inntil nå vært 2 lurer på 2,5 timer ca. Legger seg rundt 22 våkner km 1 for mat, og igjen kl halv 4 ca. Og kl 8 så vil han ikke sove mer. Den siste uken har alt blitt forandret. I dag vakna han 8.30 sov i 30 min rundt 12 til. 1 time rundt 4 tia. Og sovnet nå kl 20.00 ALDRI sovnet så tidlig før

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Her kommer det også an på humøret og hva som skjer om dagen.
Her våkner hun ca 6,da får hun ei flaske og sover videre til 7:30,som oftest.
Så sover hun igjen i halv 10-10 tiden,sover ca 1 til 1 1/2 time. Så har hun en blund rundt 14.30,den er også som regel over en time. Legger seg rundt 19.00.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp