Hvor mye pynter dere til jul?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg har pyntet litt i dag men synes det ble lite ogkjedelig.
Hvor mye pynter dere andre hjemme ?

Lite!:o er ikke så glad i rødt og nisser:p har dessuten ei som skal ta i alt. Så her blir det kun 7armet lysestake, julestjerne og adventstake:p

Tja slik medium kanskje :-P bytter ut en god del av pynten med julepynt, røde lys, stjerne, blomster, julestrømpe, rød duk, pepperkakehus og pepperkakehjerter i vinduer. 4-5nisser

MASSE!!!

Tar først bort ALT av annen pynt, bilder, lys og dilldall som ellers står fremme.

Julegardiner i stue og kjøkken, juleduker, juletre, nisser og annen pynt. Mye lys og dekorasjoner.

Ikke noe hvit julepynting i en stil her i gården :p

Liker tradisjonell julepynt og gjerne i litt amerikansk overdådig stil.

Er jo bare jul en gang om året :p :D

Adventspynten var syvarmet stake og stjerne. I år ble det ikke juletre, kun et "mini" med litt pynt(pga krabber på mnd). Ellers så er det fire store og fire små julestjerner, røde lys og endel nisser og sånn. Bytter selvsagt ut den "vanlige" pynten, så det ikke blir overfylt. Tror vi har fem nisser. Har også røde sofaputer og teppe som vi har i jula. Og røkelse! Den er viktig :)

Tror jeg er over middels glad i jula :P

Pynter masse. Men ved god hjelp fra katta så har pynten blitt mindre iløpet av 1 år :/
Setter frem nissene på lillejulaften samt setter opp treet da og pynter det.

Elsker jul.

Altfor lite :( Har ikke så mye julepynt.. Jeg elsker å pynte til jul og få opp julestemninga så må nok kjøpe inn litt mer julepynt til neste år!

Sånn medium masse vil eg tru. Har ein del pynt ungane har laga, nokre store nissar, mange små. Har litt i gang, stove, kjøkken, toalett, bad, og romma til barna. Litt på kvar plass slik at det ikkje blir altfor mykje:)
Syns putetrekk, dukar og lys utgjer den største forskjellen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eier ikke en nisse eller noe sånt!
Adventskalenderen til snuppa er nesten største pynten ;)
Er ganske lite her da så ikke noe vits i å pynte for mye heller for trenger all ledige plassen vi kan få!
Eneste pynten ekstra som skal opp er juletre for det skal jeg ha ;)

Henger opp julegardiner, juleduker, adventstjerner, julelys og juleblomster. Og så juletre så klart.
SVÆRT begrenset med nisser og sånn..

Mye rødt og nisser her i år, sambo tar helt av egentlig.. Jeg liker best gull men han trumfer det gjennom!

Vi har duk, juletre, julestjerne i vinduet, og det er det :p

Vi pynter en del. Vi har egentlig 12 fulle flytteesker med julepynt, men kan ikke bruke alt. Mesteparten av pynten er etter samboerens mor, noe av det eneste han har igjen etter hennes bortgang.
På kjøkkenet har vi julegardiner, adventsstake, duk på benkene, samt noen små nisser som står til pynt på ei kjøkkenhylle.

I gangen har vi et stort broderi av en julenisse, samt noe pynt på gangdøren, baddøren og dodøren.

I stua er det julegardiner, juleduker, julekrybba, porselenskirke med lys, adventsstake, julestjerne, nisser, lysfat, skål med nisser, masse nisse t-lysholdere og greiner i ei vase med små julekuler og små engler på..

Enda har vi mer :p
Juletreet og litt mer pynt kommer opp 23 desember

kjempe mye, jeg ELSKER jula, så jeg har nisser, engler og lys i haugevis, og det er alltid plass til flere :)

- Juletre
- Krans på døra
- stjerner og lys i vinduene
- stearinlys
- juleduker
- julegardiner
- noen få engler og noen få nisser her og der
- pepperkakehus
- julekakebokser
- skåler med julegodter
- lys på tre ute

Jeg pynter til advent først da med lilla duker, lilla stearinlys og advensstake, julestjerne i vinduet og krans på døra.

Back
Topp