Hvor mye penger...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvor mye penger har du på å bruke på deg selv i mnd ??

Her betaler vi alle regninger så splitter vi resten av pengene på oss 2[;)] Hvordan gjør dere det??

[:)]

her går kortene om hverandre.. [8D] vet ikke hvor mye penger vi har igjen etter at regninger er betalt jeg.. det varierer hver mnd..

ORIGINAL: Trillemor82

her går kortene om hverandre.. [8D] vet ikke hvor mye penger vi har igjen etter at regninger er betalt jeg.. det varierer hver mnd..

Vi får lønna på hver vår konto og overfører så alt utenom 1500 kr til en felleskonto. De 1500 kronene har vi så til eget forbruk som klær, cd'er osv...

ORIGINAL: Luremus

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: Senator Malin

Ca 10000 fordelt på meg og arvingen [:)]

Herlig da[:D]

jeg har ca 8000 igjen når husleie og regninger er betalt. det skal holde til mat klær såper bensin røyk osv...
så har a litt å bruke på meg selv hver mnd,men blir som regel bare røyk jeg kjøper til meg selv.
bruker mesteparten av pengene på ungene. hender jeg kjøper meg noe da... men sjeldent

Vi betaler inn 11.000 hver på en utgiftskonto, han sitter da igjen med 10.000 og jeg med 5-6.000 litt skjeft men[8D] dette skal jo da dekke mat, klær, bensin og div lege osv.. trenger jeg noe kjøper jeg det, samme gjør han og når jeg er blakk har han penger og bruker av de osv[;)]

Har ikke en fast sum å bruke på meg selv i mnd.

Back
Topp