Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ilabomOkey[:)] Men hvis jeg gir 500,- så får jeg høre det av mormor at jeg er gjerrig osv[X(]
Jeg gir 500 i dåpsgave, enten det er penger eller gave. Tenker som så at man skal være med lenge, og gir man 1000 i dåpsgave blir det dyrt når den lille skal konfirmeres. [:)]
Så ja, 1000 er mer enn nok, spør du meg [:)]
ORIGINAL: cris10na
Hv
ORIGINAL: ilabomOkey[:)] Men hvis jeg gir 500,- så får jeg høre det av mormor at jeg er gjerrig osv[X(]
Jeg gir 500 i dåpsgave, enten det er penger eller gave. Tenker som så at man skal være med lenge, og gir man 1000 i dåpsgave blir det dyrt når den lille skal konfirmeres. [:)]
ORIGINAL: MammatilSanderJeg har vanligvis god råd, men ettersom at dåpen til mini blir å koste ca.9000,- så blir det litt trangt i februar. Kanskje jeg skal få sambo til å punge ut for dåpsgaven[8D]
det må du nesten vurdere ut fra egen økonomi.. men når jeg var i dåp til sønnen til søstra mi ( er fadder også) fikk han ett smykke, en sparebørse og litt penger, så jeg synest egentlig det er nok.
ORIGINAL: cris10na
Hv