Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en helg på Daftø i Strömstad?
Må ha 2-3 måltider hver dag
Til inngang i parken
Litt handling
1 b+1 v
Lager litt mat sammen med de reiser medspørs hvor dere skal spise, ute eller lage mat selv?
for viss dere skal spise 3 måltid til dagen ute blir der fort dyrt.
og hvor mye koster det og komme inn i parken?
Oj 3000 var mye mer enn jeg tenkteNo hugsar ikkje eg kva inngang og mat kostar der, men om det er utenom overnattingen trur eg at ein kjem langt med rundt 3000kr.
Meinar og hugse at det ikkje er all verdens god mat i parken, så hadde prioritert å ete på restaurant i stedenfor
God tur, veldig kjekk park![]()
Lager litt mat sammen med de reiser med
Så blir det mat på restauranten de
Parken koster 220 pr dag
Så kjekt! Du klarar deg heilt sikkert med mindre altså, men det går raskt pengar på turOj 3000 var mye mer enn jeg tenkte
Finparkja , vært der flere ganger.
Blir bok bare på området, vi er 11 familier som drar
Det er jeg klar over men er jo ikke så spennende område og vi skal ikke shoppe mye.Så kjekt! Du klarar deg heilt sikkert med mindre altså, men det går raskt pengar på tur![]()
Da kan du fint klara deg med halvparten ogDet er jeg klar over men er jo ikke så spennende område og vi skal ikke shoppe mye.![]()
Da kan du fint klara deg med halvparten og![]()
?
Det er en liten park.oi 1500kr for fredag-søndag med mat ute 6-9 ganger + inngang i parken + litt dill?
blir du med meg på helgetur og lærer meg hvordan jeg bruker lite penger på tur?For jeg bruker alltid for mye
![]()
Det er en liten park.
220 er for meg ig kb til sammen.
De har lite å kjøpe der
Spiser heller ikke ute 6-9 ganger
I fjor brukte vi 2000 men da handler vi PP grensa både mat og klær.

Absolutt ikke sånne parker neiok.
ikke en slik park som dyreparken eller tusenfryd da.
men jeg kan ikke stoppe på grensa uten å bruke penger
men for en helg er 2000kr mer enn nok penger og bruke, så all ære til deg![]()
Absolutt ikke sånne parker nei![]()

Så berre at det går an, ikkje at eg hadde fått det tiloi 1500kr for fredag-søndag med mat ute 6-9 ganger + inngang i parken + litt dill?
blir du med meg på helgetur og lærer meg hvordan jeg bruker lite penger på tur?For jeg bruker alltid for mye
![]()
Det gjør vi nok , en skikkelig koselig og sosial helg med fine folkhåper dere får en fantastisk tur uansett om du/dere bruker 1000 eller 5000kr![]()