Hvor mye penger til ferie?

Grete71

Forumet er livet
Hvor mye penger koster ferien deres? Unntatt lommepenger da. Reis + opphold.

11.400

Men hvis et vennepar blir med, så blir det ca.7.750,- Da deler vi leieprisen på hytta, slik at ferja koster mer enn hytta... [8D]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Vi skal ikke på ferie, og feriepengene vi får utbetalt skal brukes til å bygge veranda/markterasse, plante gress, sette opp gjerder og ordne hage (ikke at jeg tror feriepengene rekker til alt , men vet iallefall at alt av feriepenger og litt attått vil gå med)

Når det er sånt man skal gjør det ingenting om det ikke blir ferie [:)] Er så koselig å se at ting tar form irundt seg!! [:D]

Kommer litt ann på hvor vi skal. Vi har ikke helt bestemt oss enda[:)]

ORIGINAL: eiramena

ORIGINAL: SookieStackhouse

Vi skal ikke på ferie, og feriepengene vi får utbetalt skal brukes til å bygge veranda/markterasse, plante gress, sette opp gjerder og ordne hage (ikke at jeg tror feriepengene rekker til alt , men vet iallefall at alt av feriepenger og litt attått vil gå med)

Når det er sånt man skal gjør det ingenting om det ikke blir ferie [:)] Er så koselig å se at ting tar form irundt seg!! [:D]

Enig!!! [:D]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Kommer litt ann på hvor vi skal. Vi har ikke helt bestemt oss enda[:)]

ORIGINAL: Tyttebæra

10-15000.
Regner med den blir og koste 11 tusen totalt, og det er for 2(!!!!!) netter! [8D]

wow..du skal hen da?

aner ikke om det blir ferie på oss.. om jeg får meg jobb så har vi råd til ferie, men om ikke blir det magre dager fram til jobb og bhg-start til høsten! SÅ time will show, hadde vært deilig med ei uke til syden eller noe ihvertfall..:)

Vi skal til Tyrkia rett før, eller etter sommeren. Må ut med ca 3-4000kr i flybilletter og det er det[:)] Svigerfar har leilighet der nede, så vi bor gratis[:D]

ca 25 kommer vår på! (litt over, men ikke mye)
Er ikke vant til og bruke så mye penger på ferie. Jeg og poul pleide bare og ta hoppe på turer, vi bryr oss egentlig ikke om vi kommer på 2 stjernes liksom. finnes ikke kresene. men nå har vi jo en annen og tenke på så da har vi faktisk bestilt tur allerede! GLEDER oss ja:)))

ORIGINAL: Karmosin

10-15000.
Regner med den blir og koste 11 tusen totalt, og det er for 2(!!!!!) netter! [8D]

wow..du skal hen da?

aner ikke om det blir ferie på oss.. om jeg får meg jobb så har vi råd til ferie, men om ikke blir det magre dager fram til jobb og bhg-start til høsten! SÅ time will show, hadde vært deilig med ei uke til syden eller noe ihvertfall..:)

Umbria i Italia. Skal bo på slott (bryllup), så kommer flyreisen fra Evenes. DYRT til Oslo, og så skal man ha mat [8D]

Oh, okei! Skjønner at det blir kostbart ja! Og det er jo ran å bo i nordnorge når det kommer til å fly vekk herfra[&:]

ca 25 000 for to uker til Mallorca[:)]

Dette året skal vi ikke på no ferie.
Husbygging for alle penga. Til sommeren må vi nok bruke penger på grus og moll.

her blir det ikke ferie på oss... jeg må bruke ferien til å være hjemme med leo for å gå opp med barnehage begynner...

Blir nok ikke ferie på oss heller. Vi har rett og slett ikke råd. Men det gjør ingen verdens ting. Kan hende jeg får lokket med meg samboeren til å ta med guttungen og sove i telt. [:)] Jeg har så koselige minner fra min egen barndom og det å sove i telt og bare kose oss på tur. Så det vil jeg ha med guttungen på også. Fiskestang og grille fisken på bål dersom vi får noe fangst. [:D]

Ingenting[:D]

Vi bruker 12000 på en danmarksferie i 1 uke på skallerup klit i sommer.

Neste år skal vi nok til Pegasus world i Tyrkia eller sunwing resort Sandy Bay Kypros. Da regner vi med det kommer på 50 000 (all inclusive). Så vi får begynne å spare...

her blir det ikke ferie på oss i år.. vi må ha ferie hver for oss for legge kabal opp for i sommer pga barnehageplass..  

Back
Topp