Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SookieStackhouse
Vi skal ikke på ferie, og feriepengene vi får utbetalt skal brukes til å bygge veranda/markterasse, plante gress, sette opp gjerder og ordne hage (ikke at jeg tror feriepengene rekker til alt , men vet iallefall at alt av feriepenger og litt attått vil gå med)
ORIGINAL: eiramena
ORIGINAL: SookieStackhouse
Vi skal ikke på ferie, og feriepengene vi får utbetalt skal brukes til å bygge veranda/markterasse, plante gress, sette opp gjerder og ordne hage (ikke at jeg tror feriepengene rekker til alt , men vet iallefall at alt av feriepenger og litt attått vil gå med)
Når det er sånt man skal gjør det ingenting om det ikke blir ferie [:)] Er så koselig å se at ting tar form irundt seg!! [:D]
ORIGINAL: Tyttebæra
10-15000.
Regner med den blir og koste 11 tusen totalt, og det er for 2(!!!!!) netter! [8D]
ORIGINAL: Karmosin
10-15000.
Regner med den blir og koste 11 tusen totalt, og det er for 2(!!!!!) netter! [8D]
wow..du skal hen da?
aner ikke om det blir ferie på oss.. om jeg får meg jobb så har vi råd til ferie, men om ikke blir det magre dager fram til jobb og bhg-start til høsten! SÅ time will show, hadde vært deilig med ei uke til syden eller noe ihvertfall..:)
Umbria i Italia. Skal bo på slott (bryllup), så kommer flyreisen fra Evenes. DYRT til Oslo, og så skal man ha mat [8D]