Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ca 9000
1000 på brudekjolen fra Kina
1000 på dress
2500 lokale
Blomster fikk vi at tanter
Mat og fri bar betalte mamma/pappa
Fotograf 3000
Resten til bordkort og invitasjoner
Mellom 50 og 60 tusen tror jeg.. Men det er uten brudekjolen.. Planla og gjennomførte bryllupet på under 2,5 måneder - og hadde ikke helt kontrollen på utgiftene siden alt gikk så fort..!
Hadde vi betalt full pris på alt ville vi nok vært nærmere 150-200 000 tror jeg.
Vi fikk fryktelig mye gratis, så tror vi endte på 60 000 til sammen. Inkl stort lokale, mat til 93 personer, drikke til maten, 3 live band, lys, bordpynt, kjole, servitører og kokker
Jeg blir optimistisk nå kjenner jeg Jeg leste et sted at gjennomsnittlig bruker en 140 000 kr på et middels bryllup. Vi tenker å ha 70 gjester ca, og skal være i utlandet. Leie av lokalet blir nok det dyreste. Tror det koster ca 20.000 for bryllupsdagen...!!!
Wow, så flinke dere er til å få ting rimelig! Vi har budsjettert med 180 000, og det er uten bryllupsreise (som vi ønsker oss penger til i bryllupsgave). Vi har 110 inviterte, og har middag og åpen bar til alle, samt lokale og telt til å ha middagen ute. Det er vel der de største utgiftene ligger. Ellers skal jeg prøve å lage kaken selv, og ser om jeg ikke kan få til litt rimelig brudekjole samt kjoler til brudepikene