Hvor mye penger bruker dere?

x1xLexi Grey

Glad i forumet
Hvor mye penger bruker dere på julegaver?[8|]
Jeg skjønner jo at dere ikke bruker like mye på alle gavnene, men sånn ca gjennomsnittspris på gavene deres?[:)] (per gave ja, ikke tilsammen)Det kommer jo an på økonomi og masse ting, men hvis du skal velge en pris, hva ville det da bli på? Spent å se jeg nå[:D]

mener du pr.gaver??? det rjo  nesten umulig å bruke under 1000 kr. på alle gavene

litt forskjellig selvfølgelig men det ligger vel på ca 250 kr til de fleste...
det blir jo tross alt noen å kjøpe til og da løper pengene fort ut av kortet...

det ligger mellom 100 og 200 kr..men det kommer jo helt ann på hva di øsnker seg..til min egen famillie så driter jeg i kor mye det koster bare di får det di øsnker seg av mamma[:D][:D][:D]

Oj, krysset av på over 1000, trodde det var tilsammen, men her ligger det vel på gjennomsnitt 200-400 kr, men gir bare til de nærmeste. De aller nærmeste bruker jeg vel rundt 500, har ikke råd til mer.. 

Opptil 300 kroner er det vanligste.
Blir vel litt dyrere til mann og barn[:)]

trykka feil[:'(]
trodde du mente tilsammen[:'(]...
bruker ikke 1000 per person gjennomsnittlig jeg[:)]...

ORIGINAL: *Mirakel Mamma*

de billigste 50 kr og den dyreste 3000,
så ikke lett å svare på den[:D]

Hm til de jeg er tante til er det mellom 300 og 400 kr.
Til mine barn blir det rundt 1000 i år og min kjære en god del mer blir vel eh 3000kr til han ja.
Så er det foreldrene våre som får til 1000 hver fordi de fortener det. [:D][:D]
Har med andre ord litt av en pengestrøm ut i desember. [8|]
Jeg elsker å kjøpe gaver og er ikke flink til å begrense meg nei.

200-300 til familie
ca. 100 til venninner
ca. 500 til sambo og Ludvig

Syns rett og slett at det ikke er nødvendig å bruke så altfor mye på julegavene, og gir gjerne ting jeg har laget også, ofte slike gaver som er de hyggeligste å både gi og få! Gaver som viser at man har brukt mye tid og er glad i den som får dem!

Back
Topp