Hvor mye penger bruker dere..

Hot*Mama

Gift med forumet
..i uka på mat? Og dere som er flinke og handle økonomisk, hva gjøre dere for og spare penger?
Her er vi ALTFOR dårlige med handlinga, så kan bruke opptil 1000kr uka, og mye av det vi kjøper inn havner tilslutt i søpla![:o] Aner ikke hva jeg kan gjøre for og spare jeg, for når jeg handler føler jeg liksom vi trenger alt, selv om vi tydeligvis ikke gjør det![&:] Hva kan jeg gjøre!??

Bruk handleliste og ikke handle på sulten mage.[:)]
Ikke det at vi er så grådig flinke, da.
Vi må skjerpe oss vi og. Men lærer aldri.[&:]

aner ikke, alt for mye. lukker øynene, mat trenger enn jo.

men lurt å handle liksom ikke tusen pålegg. og heller litt sånn ting som kan ligge en stund. bokse ting, og fryse ting. de har en del ok first price ting, og sånt.. det som er lurt er kanskje når enn først skal handle mye, så handler enn inn litt sånn bruks ting, så liksom en har det i hus. men mat er rett og slett dyrt, der er det.

På mat, ukeblad og andre husholdningsartiklar brukar me minst 2000kr i veka........

Her er vi fire små og to store og gjenomsnittlig bruker vi 1500 i uka på mat. Handler i helgene og handler da all mat vi trenger nærmeste uka (hender det blir noen småturer utenom da..til litt brus og godis[:D]) Vi merker iallefall at vi bruker mindre penger på mat når vi handler inn for hele uka fremfor å kjøpe litt hver dag[:)]

Vi handler inn i store kvanta når ting er på tilbud så fryser vi det vi kan fryse og tar opp når vi trenger [:)] velger å tro av vi sparer endel [:D]

ORIGINAL: adnim

På mat, ukeblad og andre husholdningsartiklar brukar me minst 2000kr i veka........

[:o]

Aner ikke, vi kjøper nok alt for mye, hiver mye mat!

100 lapp?!

De ukene vi er flinke og bare handler en gang, planlegger middag og ikke kjøper mye godis o.l., slipper vi unna med ca 600,-

Men vi er ikke alltid like flinke dessverre[&:]

ORIGINAL: Viksi.

Vi bruker vel en 100 lapp i uka. + -

Hvis DET stemmer, tar jeg gjerne imot tips om åssen du klarer overleve på det![:D][:D]

Vi kan nok bruke opptil 1000 vi også.. men da blir det kjøpt mye unødvendig også

vi bruke ca 1000 kr i uka...
vi e da 4 i familien, 2 voksene og 2 unga...

ORIGINAL: Kaisa1

det kaller jeg polsk uke....[8D]

ORIGINAL: Kaisa1

det kaller jeg polsk uke....[8D]

[:D][:D][:D][:D] Trur eg handlar for 100 om dagen, minst

blir vel 1500-2000 i uka, da med helgesnop og mat til snuppa..

prøver å ta en stor handel en gang i mnd og da blir det kanskje 2000 kr kanskje. også blir det litt handling innimellom feks melk osv som man trenger og som går ut på dato  må bare legge til at middagsmat som kjøtt osv kjøper vi i sverige og det vi kjøper da varer lenge[;)]

Vi har matbudsjett på 3500,-.(i mnd,altså!)  Skriver meny for hele uka og handler inn alt på en gang-det hjelper [:)]

Her bruker vi ca 900-1000 kr i uka på handling. Dette medbefatter ogå tørkeruller, såper og vaskemiddel. [:)] Men vi er endel i familien også da... [:)] Prøver å unngå disse små handlingene de tar knekken på økonomien... [:'(][8|]
Så middagsliste det setter vi også opp som regel... [;)]

ORIGINAL: schnuppa

Her bruker vi ca 900-1000 kr i uka på handling. Dette medbefatter ogå tørkeruller, såper og vaskemiddel. [:)] Men vi er endel i familien også da... [:)] Prøver å unngå disse små handlingene de tar knekken på økonomien... [:'(][8|]
Så middagsliste det setter vi også opp som regel... [;)]

900-1000 i uka er jo veldig greit da, så lenge dere klarer og inkludere såper, tørkeruller og vaskemiddel!
Her bruker vi like mye penger, minst, og det er UTEN såper, vaskemiddel ol..[:o]

Back
Topp