Hvor mye penger bruker dere på egenpleie i mnd.?

Hønemor <3

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Mannen min mener jeg bruker mye penger på egenpleie (produkter, massasje, ol), mens jeg selv føler jeg ikke bruker så mye.

Jeg lurer derfor på hvor mye som er vanlig å bruke på egenpleie i mnd..? Hvor mye penger bruker dere?

Nå i disse dager, hvor jeg sliter med mange svangerskapsplager, bruker jeg mellom 1000 - 1500 kr.

Ehm. Jeg brukte akkurat 45 kr på en hårfarge. Kjøper shampo, dusjsåpe, litt nye plagg og bind ca hver tredje mnd kanskje. Hender jeg kjøper en ansiktsmaske på Cubus eller en luksusbadebombe. Farger normalt ikke håret, bruker ikke frisør:) vil tro at min selvpleie er ganske billig i forhold til andres:p
Hender jeg kjøper en bukett blomster også, det vil jeg telle med som egenpleie:) 5-600 i mnd kommer jeg til da.

Ehm. Jeg brukte akkurat 45 kr på en hårfarge. Kjøper shampo, dusjsåpe, litt nye plagg og bind ca hver tredje mnd kanskje. Hender jeg kjøper en ansiktsmaske på Cubus eller en luksusbadebombe. Farger normalt ikke håret, bruker ikke frisør:) vil tro at min selvpleie er ganske billig i forhold til andres:p
Hender jeg kjøper en bukett blomster også, det vil jeg telle med som egenpleie:) 5-600 i mnd kommer jeg til da.

Før jeg ble gravid og begynte med massasje 2 ganger i mnd. Brukte jeg rundt 400-500kr.
Syns egentlig ikke det er så veldig billig [emoji85]
Men nå bruker ikke jeg så masse produkter da. Jeg gjør som deg, bruker ansiktsmasker fra Cubus eller lignende[emoji4][emoji173]️

Bruker ca. 1000 kr på sjampo/balsam hver 4-5 måned. Kanskje frisør en gang i året og form/farge av bryn to ganger i året...

ca 0 kr. Frisør maks en gang i året og ellers ser jeg ikke hva jeg skal gidde å bruke penger på [emoji14]

Tja, altså noe blir det

Osteopatbehandlinger: 980 i mnd
Sminke: 0. Kjøper en mascara 1 gang i året [emoji13]
Frisør: 3-4 ganger i året, sum vet jeg ikke. 1200 kanskje i året.

Så det er ikke så mye. Men det drar opp i årssum med Osteopatbehandlinger... Det er over 11000 i året....

Veldig lite. Går til frisøren hver 3.-4. mnd, og kjøper produkter og sminke når det blir tomt.

Lite i grunn . Men går til frisør 3.hver måned for å klippe tuppene :)

Back
Topp