Hvor mye...*Paracett*

VL

Glad i forumet
Hvor mange mg er det Paracettene skal være hvis han er 7mnd... ?? Målte nettop 39,9 i feber på Julian han er skikkelig slapp stakkars... Har gitt han en sånn stikkpille på 60mg... Er dette nok??[&:] kan jeg gi flere senere hvis det er behov??

125 mg gir jeg erlend...

Svarte fort for at du skulle få svaret så skriver jeg litt nå....
Huff stakkars..... [:(][:(]
Pass på at han ikke havner i feber krampe.....
Ja du kan gi en litt senere siden du ga bare 60mg.. se at feberen synker...

Stakkars Gullet vårt...
God bedring til gullet

Ååå takk for svar vennen!![:)]
Han er skikkelig slapp, brenner jo opp stakkars... Får i han LITE mat, men han tisser og det er jo bra...
Kanskje svippe ned på Os å få tak i sterkere paracetter da... Kjekt å ha i hus...[&:]

125mg gir vi også...

god bedring til julian[:D] her i heimen er det også feber på lille snuppah stakkar..sovet på brystet mitt idag..det er ikke ofte lenger[;)]

ORIGINAL: Gedine87

125mg gir vi også...

god bedring til julian[:D] her i heimen er det også feber på lille snuppah stakkar..sovet på brystet mitt idag..det er ikke ofte lenger[;)]
ei det er ikke dagligdags her heller... Men han har sovet masse idag... Helt utslitt stakkar... God bedring til dere og![:)]

Pinex 125 mg stikkpille gir vi, prøvde paracet men de funket ikke... Ringte legen bare for å høre og da anbefalte han pinex 125 mg stikkpiller 3 ganger daglig... Ibux og paracet virker ikke så bra på små barn sa han..

Back
Topp