Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med at jeg kommer til å bruke 6-7000kr som er mindre enn vanlig faktisk, men i år har jeg begynt tidlig og handler på salg nettopp for å prøve å spare litt på årets julegavehandlingHvor mye bruker dere på julegaver i år?
Har grovregnet meg til 5500kr..
Kjenner smaken av tørt knekkebrød og havregrynsgrøt allerede![]()
Hvor mange kjøper du til?Blir ganske billig i år. Har kjøpt mange gaver allerede, og da på tilbud.
Toåringen får gaver for ca 3500kr
Mannen får gave for 4000kr
Nær familie for under 1500kr faktisk, till tross for at jeg har kjøpt Kahler-greier og ullundertøy.
Eldre slektninger og søsken av mannen får for ca 1200kr til sammen.
Blir under 11.000kr i år, og det MED 2 pakkekalendere![]()
Mannen, datter, en til hver av mine foreldre, søster, svoger. Disse får hver sin gave, noe de ønsker seg. Mine besteforeldre (2), mannens besteforeldre (2) og svigerforeldre får sånn bildekalender. Mannens 3 brødre ønsker seg alltid en eller annen merkedeo (kjøpt på taxfree i sommer), så det får de.Hvor mange kjøper du til?
Kjøper til 30 stkÅj her ser jeg dere bruker store summer! Har dere store familier? eller bruker dere mye på hver?![]()
Åj her ser jeg dere bruker store summer! Har dere store familier? eller bruker dere mye på hver?![]()