Hvor mye på julegaver

Flareon

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Hvor mye bruker dere på julegaver i år? :)
Har grovregnet meg til 5500kr..

Kjenner smaken av tørt knekkebrød og havregrynsgrøt allerede:P

En vet jo at julen kommer til samme tid hvert år, som med alt annet for den saks skyld (bursdager, årsavgift osv)
Så med sparing kan en slippe unna knekkebrød og havregryn :p
Bare måtte si det liksom :p
Vet ikke hva vi kommer til å bruke..
Blir vel fort 6-7000,- tenker jeg..

Ti tusen vil jeg tro å da er mye penger spart fordi jeg kjøper det meste på salg

Hvor mye bruker dere på julegaver i år? :)
Har grovregnet meg til 5500kr..

Kjenner smaken av tørt knekkebrød og havregrynsgrøt allerede:p
Regner med at jeg kommer til å bruke 6-7000kr som er mindre enn vanlig faktisk, men i år har jeg begynt tidlig og handler på salg nettopp for å prøve å spare litt på årets julegavehandling :)

Sånn rundt kr. 7000,-.. skal prøve å handle en del på black friday slik at det blir litt begrenset.

Blir ganske billig i år. Har kjøpt mange gaver allerede, og da på tilbud.

Toåringen får gaver for ca 3500kr
Mannen får gave for 4000kr
Nær familie for under 1500kr faktisk, till tross for at jeg har kjøpt Kahler-greier og ullundertøy.
Eldre slektninger og søsken av mannen får for ca 1200kr til sammen.

Blir under 11.000kr i år, og det MED 2 pakkekalendere :)

Alt er kjøpt inn og pakket for i år :O
Kom på 8500 - ikke uventet

Kan hende det blir litt ekstra på lillegutt da - vanskelig å holde igjen :P

Blir ganske billig i år. Har kjøpt mange gaver allerede, og da på tilbud.

Toåringen får gaver for ca 3500kr
Mannen får gave for 4000kr
Nær familie for under 1500kr faktisk, till tross for at jeg har kjøpt Kahler-greier og ullundertøy.
Eldre slektninger og søsken av mannen får for ca 1200kr til sammen.

Blir under 11.000kr i år, og det MED 2 pakkekalendere :)
Hvor mange kjøper du til?

Hvor mange kjøper du til?
Mannen, datter, en til hver av mine foreldre, søster, svoger. Disse får hver sin gave, noe de ønsker seg. Mine besteforeldre (2), mannens besteforeldre (2) og svigerforeldre får sånn bildekalender. Mannens 3 brødre ønsker seg alltid en eller annen merkedeo (kjøpt på taxfree i sommer), så det får de.
Totalt sett; 14stk.
Summen dras jo veldig opp iom at jeg og mannen kjøper dyre gaver til hverandre + toåringen får veldig dyr gave i år (tilfeldig).

Oj det er jeg ikke sikker på, har brukt 2500 kr til nå og det er vognpose til småen, lego til eldste fra meg og småen, duplo til småen fra meg og søstra, 2 jakker og 2 gensere til min far. De som får de dyreste gavene. Og noen bilder av eldste til oldeforeldre og farmoren + bestefaren. Har noen gaver igjen da, så satser på at jeg finner flere gode tilbud som jeg kan handle gaver på :)

Aner ikke, men det blir fort alt for mye :(

5000. Det er gaver til 16 stk. Mye fine tilbud rundt forbi. + mannen og jeg kjøper ikke dyre gaver til hverandre i år siden vi har redusert lønn i permisjonen:)

Hm.. Forhåpentligvis ikke så mye. Tenker maks 300 per søsken (tenker lage hjemmelaget), 250-300 på nærmeste familie, og mannen får forhåpentligvis en liten spire i gave ;) Neida, men han får nok ikke den dyreste gaven :) Håper holde meg på rundt 3000 maks. Mye av pengene mine den måneden går til nye møbler når vi flytter og utlegg til IVF medisiner. Planer om mye hjemmelaget og/eller brukbart (gavekurver, opplevelser etc).

Åj her ser jeg dere bruker store summer! Har dere store familier? eller bruker dere mye på hver? :p

Back
Topp