Hvor mye overtenker du?

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Tenker du hvad hvis, når og hvis da, så det?
Nå er jeg i dpo land og klarer liksom ikke å sjekke hvad blir termin *hvis* det klaffer og hvis det ikke klaffer blir neste el ca...
:hilarious::p
Vet det ikke hjelper, best å la være ;) men en liten marsboer hadde vært fin

sjekker alltid ja. Jeg strikker også så håper det går nå så det ikke blir sommerbaby som ikke trenger ulldress :p

Helt forferdelig:confused::hilarious:ble så skuffet denne gangen fordi jeg var så positiv og håpefull.

Ja...var så håpful det ble februarbaby...men oh nei...nå tenker jeg jaaaa rundt 20. mars er bra det! :facepalm:
Tok en ny tidligtest fra RFSU og jeg ser en antydning, men ikke noe jeg ville kalt en strek. Føler for å gi opp i dag :/

Jeg har babyverden appen stilt inn på graviditet ifht siste blødning. Så kan jeg følge med å glede meg. Men har ikke gjort det ennå. Kan ikke teste etter el siden gravid hormonene ikke har forsvunnet og appen sier at el har vært denne uken når jeg begynte å blø igjen. Så har ikke hatt sex ennå etter å ha mistet. Så håper på at det klaffer litt neste mnd.

Heeelt håpløs sjekker alt slikt og ser på babytiden om klær osv osv ❤️ Jeg er litt maniac med baby forberedelser!

Back
Topp