hvor mye morsmelkerstatning gir dere nå?

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei hei! :) hvor mye morsmelkerstatning gir dere nå? her går det i 3 flasker på et døgn ca. 150 ml. Har dere sluttet med morsmelkerstatning allerede og latt den lille få kumelk og melkeprodukter? :) Er det fremdeles noen som ammer? Skulle ønske jeg kunne amme enda, men siden jeg har begynt på skolen og han i barnehage er det litt vanskelig. Ha en god kveld videre! :happy::happy::happy:
 
Vi har kuttet ut ammingen nå. Hun tar ikke flaske, så blir ikke erstatning på hun. Hun får litt vanlig melk til frokosten i barnehagen. Hun spiser sunt og variert og får i seg mye mat med jern.
 
Vil tippe han drikker cirka to flasker av 210 ml om dagen.. Han får yoghurt, men av den typen som nestlé har.
 
Her får han 3 flasker med 150 ml sånn ca men er ikke alltid han drikker alt, har ikke fått kumelk annet enn hva som er i matlagingen også får han yoghurt :) kutta ammingen da han ikke var litt interessert lengre og ikke ville ha mer :)
 
Ammer 2-3 ganger døgnet. Får litt melkeprodukter i middag hvis vi har det. Gir av og til havregryn, frukt og 1-2ss youghurt.
 
Ammer enda og ingen erstatning aldri fått det faktisk. Når kan de få vanlig yoghurt? Får ikke tak i de til baby så håper å kunne gi vanlig snart;)
 
Har nettopp begynt med å bare gi på kveldstid,og hvis han eventuelt våkner på natten og ikke vil sove igjen. Det funker supert :) .. Han har begynt å få kumelk også
 
Ammer enda og ingen erstatning aldri fått det faktisk. Når kan de få vanlig yoghurt? Får ikke tak i de til baby så håper å kunne gi vanlig snart;)

Tror de kan få det ved 10 mnd alder .. min har begynt å få vanlig yoghurt og han har ikke reagert på det :)
 
Ammer masse enda, aldri fått mme, vil ikke ha flaske. Får ikke kumelk, men er glad i youghurt :)
 
Hei hei! :) hvor mye morsmelkerstatning gir dere nå? her går det i 3 flasker på et døgn ca. 150 ml. Har dere sluttet med morsmelkerstatning allerede og latt den lille få kumelk og melkeprodukter? :) Er det fremdeles noen som ammer? Skulle ønske jeg kunne amme enda, men siden jeg har begynt på skolen og han i barnehage er det litt vanskelig. Ha en god kveld videre! :happy::happy::happy:
Vi gir 2 flasker a 210ml på dagtid før sovingene, også får han pupp på kveld og natt. Har ikke begynt med kumelksprodukter enda, annet enn bittelitt i mat.
 
her sa helsesøster at han kunne begynne med kumelk allerede med 10 mnd alderen :) Her gir vi de 3 flaskene morsmelkerstatning og middag og grøt går det mye av også frukt. Vi har startet sånn smått med kumelk, men det er ikke sånn at vi gir han en kopp med kumelk. Venter til han er ca 1 år :)
 
Back
Topp