Hvor mye morsmelk??

Når dere pumper for å gi flaske, hvor mye morsmelk gir/spiser babyen deres da? Jeg veit det er individuelt, men aner ikke hvor mye de burde spise på et måltid? Har nemlig sår på den ene puppen, så jeg må pumpe og gi..


Hadde sår på puppen lenge jeg også. Brystvorten delte seg i to, og det falt av en bit av den.. skikkelig vondt og blødde mye. Forsøkte med multi-mam kompresser og brystskjold fra medela. Det som ble redningen for meg var ammeinnlegg fra ammehjelpen.no. De her et sånn "gitter" slik at man lufttørker brystvorten hele tiden . Tok en dag, så begynte det å gro.. og nå klarer jeg å amme igjen . :)
 
Hadde sår på puppen lenge jeg også. Brystvorten delte seg i to, og det falt av en bit av den.. skikkelig vondt og blødde mye. Forsøkte med multi-mam kompresser og brystskjold fra medela. Det som ble redningen for meg var ammeinnlegg fra ammehjelpen.no. De her et sånn "gitter" slik at man lufttørker brystvorten hele tiden . Tok en dag, så begynte det å gro.. og nå klarer jeg å amme igjen . :)
Uff, det hørtes helt forferdelig vondt ut!! Men så bra det begynte å gro:) Ammet du mens du brukte de innleggene, eller ventet du til det begynte å gro? Brukte du noe salve, eller bare lufttørket du?
 
Back
Topp