Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme mønster som ossHer går d i 180, altså 200 ferdig...noen ganger spiser hu alt mens andre ganger er d mellom 140-170....går alt mellom. 3 og 4 1/2 tine mellom hver gang...på natta går d lengre, spiser rundt 9 og våkner igjen for frokost rundt halv 8-8...
Kan jeg spørre om det er noen spesiell grunn til det? Eller synes du bare det var på tide?Vi gir 150ml i flaska, og går ca 4 timer mellom måltidene Gir også velling på kveldsflaska, og har startet med prøvesmaking med grøt på formiddagen
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Kan jeg spørre om det er noen spesiell grunn til det? Eller synes du bare det var på tide?
Er det ikke mer næring i velling enn i mme eller me? Bra at gutten er fornøyd da trodde bare ikke at de skulle ha mat så tidlig. Men virker uansett ikke som om du får noe fornuftig ut av den barnelegen, så bra at du følger morsinstinktet istedenNei fikk kjeft av barnelegen på 3 mnd kontrollen! For sambo og søskna hans var alle store som små, noe Sebastian også er, så da fikk vi beskjed om å gi han mindre mat! :/ Så derfor startet jeg da med velling for å minske antall flasker i døgnet med 1 flaske, og syntes han begynte å spise oftere igjen forrige uke, så derfor jeg startet med grøt Vi skal på vektkontroll den 21, og vil så absolutt ikke få mere kjeft av den kjærringa (er visst MANGE som har negative opplevelser med henne!) og nå virker også Sebastian mye mer tilfreds
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Er det ikke mer næring i velling enn i mme eller me? Bra at gutten er fornøyd da trodde bare ikke at de skulle ha mat så tidlig. Men virker uansett ikke som om du får noe fornuftig ut av den barnelegen, så bra at du følger morsinstinktet isteden
Nei jeg aner ikke jeg Men han sover nå mye lenger hvertfall, så har kutta ut 1 flaske i døgnet pga det Og kutta ut enda en flaske pga grøt Ja nei henne barnelegen der har vært rimelig frekk mot andre barn tidligere (sa til en gutt at han ikke måtte like overvektig som broren sin og klappet broren på magen! :O ) Så hører ikke på henne i det hele tatt Gjør det jeg føler er best, for er jo tross alt jeg som kjenner sønnen min
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Hvordan gikk du frem når du introduserte grøt?Vi gir 150ml i flaska, og går ca 4 timer mellom måltidene Gir også velling på kveldsflaska, og har startet med prøvesmaking med grøt på formiddagen
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Hvordan gikk du frem når du introduserte grøt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei jeg aner ikke jeg Men han sover nå mye lenger hvertfall, så har kutta ut 1 flaske i døgnet pga det Og kutta ut enda en flaske pga grøt Ja nei henne barnelegen der har vært rimelig frekk mot andre barn tidligere (sa til en gutt at han ikke måtte like overvektig som broren sin og klappet broren på magen! :O ) Så hører ikke på henne i det hele tatt Gjør det jeg føler er best, for er jo tross alt jeg som kjenner sønnen min
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Så tøft av deg å bare gjøre det!!! Skulle gjerne prøvd med litt velling selv jeg, men hun tar jo ikke flaskeVi gir 150ml i flaska, og går ca 4 timer mellom måltidene Gir også velling på kveldsflaska, og har startet med prøvesmaking med grøt på formiddagen
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Mamma sa at da vi var små var det vanlig å begynne med grøt når vi var 2,5 -3 mnd...
Og jammen er vi 3 slanke og helt normale oppegående voksne nå bra du har gøts til å følge magefølelsen og har en fornøyd baby
Så tøft av deg å bare gjøre det!!! Skulle gjerne prøvd med litt velling selv jeg, men hun tar jo ikke flaske
Sent from my iPhone using BV Forum
Nope, bare puppen som gjelder her i gården;-) Ingen ting annet. Tro du meg, jeg har prøvd;-)Heheh, takk Æsj da Ingen type flaske/smokk henne tar? Her har jeg jo hatt flaske baby siden vi kom hjem fra sykehuset (startet på barsel) så jeg har jo vært heldig sånn sett
♡Lille prinsen 17.04.14♡