Hvor mye mme?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Dere som gir mme, hvor ofte og hvor mye gir dere? Er det en grense ? Og kor gammel e babyen ?:)

3 uker gammel og drikker ca 120ml. 8 måltider (pluss/minus 1) :)

☆★hilsen meg★☆

3 uker gammel og drikker ca 120ml. 8 måltider (pluss/minus 1) :)

☆★hilsen meg★☆
Merker du at babyen e mett da? Synes d er vanskelig , min e 2 uker . Og gir ca 110 ml. Og det drikker han opp. Av og til drikker han mindre å. Men e alltid så usikker om eg skal lage mer.. :/

Merker du at babyen e mett da? Synes d er vanskelig , min e 2 uker . Og gir ca 110 ml. Og det drikker han opp. Av og til drikker han mindre å. Men e alltid så usikker om eg skal lage mer.. :/

Han har virket mett og fornøyd selvom han har drukket alt.. men jeg har økt hvis han har drukket alt i flere måltider, for å være sikker, og heller stoppet for å rape når det nærmer seg den mengden han pleier å drikke, og evt sett om han vil ha mer etter raping :)

☆★hilsen meg★☆

Jeg har begynt med mme på kveld, og han får 140 ml. Han er snart 3 mnd da, så det blir kanskje litt annerledes, men om poden din ikke viser tegn til at han vil ha mer så er det jo sikkert nok. :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Min på litt over 4 uker drikker ca 110ml til hvert måltid. Ikke alltid hun drikker opp, og da vil hun ha mat igjen etter 2timer. Hvor lang tid tar det mellom hvert måltid hos dere egentlig?

Min på litt over 4 uker drikker ca 110ml til hvert måltid. Ikke alltid hun drikker opp, og da vil hun ha mat igjen etter 2timer. Hvor lang tid tar det mellom hvert måltid hos dere egentlig?

På dagen kan det gå 2 pg 3 timer mellom hvert måltid.. men om natten går det 4-6 timer :)

☆★hilsen meg★☆

Jeg har pumpet litt i tillegg og har da vanligvis tatt 50/50 mme/mm. Ved 4-5 ukers alderen tok han ca 100-120 ml hvert måltid ca. hver 3 time. Nå er han 7 uker og drikker underlig nok litt mindre til hvert måltid, som regel ikke mer enn 90 ml. Men nå skal det sies at han har lagt godt på seg disse ukene, ca 200-300 gram i uka. Tenker at han ikke bestandig kommer til å legge på seg så mye i per uke, så det er kanskje normalt at han stagnerer litt. Han virker jo mett så.. Noen som har lignende erfaring?

Lulilu

Back
Topp