Hvor mye mme?

Etter vi begynte med grøt, så får jenta 3 mme måltider hvor hun drikker ca 200ml pr. flaske.. men før vi begynte med grøt, fikk hun samme mengde pr. flaske, 5 ganger i døgnet :)

Er det noen som har gitt babyen sin nan og han/hun har reagert på? Syns han her får hard mage av nan. Gir en halv te skje med malt i hver flaske, går en dag mellom når han har avføring. Men da merker jeg han begynner å svette rett før. Syns så synd på han:/ noen så har erfaringer med hipp??

Vi har brukt hipp på begge barna.. er veldig fornøyd med den.. men første jenta ble hard i magen av alt mulig, og måtte ha en god spiseskje med malt i hver flaske, + sviskedrikk i grøten ;) men nr 2 har ikke reagert på hipp..og har likt den fordi den er økologisk, og da mener jeg den må være nærmere morsmelk enn nan ;)

Har fått nan i to uker nå, så nå går jeg over til å prøve hipp, syns han kaver mye, å er litt grinete+ det med avføringen. Så håper det blir bedre med hipp. Den blir jo litt billigere også.

Har fått nan i to uker nå, så nå går jeg over til å prøve hipp, syns han kaver mye, å er litt grinete+ det med avføringen. Så håper det blir bedre med hipp. Den blir jo litt billigere også.
Om kavingen kommer spesielt etter at han har spist kan det være at han er en av de som ikke har ferdig utviklet lukkemuskelen mellom magesekk og spiserør(?) Det er tilfelle for begge mine to. Krester og kaver veldig om jeg legger han flatt ned etter at han har spist. Må bygge opp ryggen så roer han seg. Heldigvis er det slik bare noen få mnd etter fødsel. Allerede blitt bedre her nå

Naj e mens han drikker . Men syns kansje det er blitt bedre etter jeg begynte med hipp. Får se hvordan det er i løpet av dagen. Har bare fått hipp et par ganger, begynte med det igår.

Naj e mens han drikker . Men syns kansje det er blitt bedre etter jeg begynte med hipp. Får se hvordan det er i løpet av dagen. Har bare fått hipp et par ganger, begynte med det igår.

Du har ikke smokk med for få hull da? Mi begynner å kave da..

Back
Topp