Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FrkLettpåtå
ORIGINAL: Hekla85
KOffor gir dokk vann til måltidene og ikkje melk? og så gir dokk mme mellom måltidene?
Eg gir hu mme itte fastføden. Drikke mellom 90-120ml, så prøve eg desperat å venda hu til å drikka vann mellom måltidene. Men d e fordi eg meine d e bst med vann mellom måltidene og at mme e på ein måte et måltid....
Litt streng kanskje?
Jeg gir kun etter et måltid. Jenta mi er ikke noe vanndrikker [8D] får lurt i henne vann med smak men det blir lite i lengden, derfor får hun melk. Men nå i det siste har hun fått mer og mer smaken på fruktjuicen så etterhvert blir vi til å minke på melken. Føler at jeg ikke kan kutte det helt ned med engang, prøver å gjøre det litt gradvis. Nå gikk vi fra 680 ml til 595 ml i døgnet.
Prøvde å gi henne kun vann da vi begynte med dette å minke med melken og det endte med at hun fikk mindre og mindre tissebleier.. Og hun ble grinette og når jeg da skulle gi henne en flaske med melk slukte hun det rått.. Så da fant vi en måte å gi henne melk på men likevel holde oss under 600ml.. Nå som hun spiser godt med fast føde blir det mindre av melken igjen.. Barn er så forskjellige[:D]
ORIGINAL: Hekla85
KOffor gir dokk vann til måltidene og ikkje melk? og så gir dokk mme mellom måltidene?
Eg gir hu mme itte fastføden. Drikke mellom 90-120ml, så prøve eg desperat å venda hu til å drikka vann mellom måltidene. Men d e fordi eg meine d e bst med vann mellom måltidene og at mme e på ein måte et måltid....
Litt streng kanskje?