Min spiste nettopp 210 ml. Det er ny rekord. Nesten litt bekymret over at han spiste så mye. Er d farlig ?:/
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad vi har deg som er erfaren på detteDet er ikke farlig var nok bare ekstra godt denne gangen hehe.. men kan godt hende det kommer litt gulp..
☆★hilsen meg★☆
Hva skjer hvis de får mer enn 1 liter i døgnet? Dumt spørsmål kanskje
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tror det har noe med leverfunksjonen å gjøre? Noe i mme som ikke er like lett nedbrytbart i levra? Husker ikke helt.... men husker at noen påforrige forum måtte begynne med litt grøt/velling allerede i 3-mnd alder fordi babyene drakk endel over 1 liter i lengre tid.
Jeg tror det har noe med leverfunksjonen å gjøre? Noe i mme som ikke er like lett nedbrytbart i levra? Husker ikke helt.... men husker at noen påforrige forum måtte begynne med litt grøt/velling allerede i 3-mnd alder fordi babyene drakk endel over 1 liter i lengre tid.
Jeg spurte helsesøster ang det med maks 1 liter pr dag og hun sa det ikke gjorde noe. Babyen styrer selv hvor mye den vil ha og vi skulle bare gi når hun ville og hvor mye hun ville. Sikkert ikke alle helsesøstre som har noe erfaring eller vet mye om mme heller...Skjønner, takk for svar Skal forhøre meg med helsesøster på 6 uker kontroll på torsdag
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg spurte helsesøster ang det med maks 1 liter pr dag og hun sa det ikke gjorde noe. Babyen styrer selv hvor mye den vil ha og vi skulle bare gi når hun ville og hvor mye hun ville. Sikkert ikke alle helsesøstre som har noe erfaring eller vet mye om mme heller...
Blander til 150 hver gang som er vel ca 165 ferdigblanda, drikker alt stort sett, men noen ganger er det igjen litt. har akk skiftet til holle mme fra helsekost, sliter så med magen så må prøve ut litt forskjellig
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Vi bynte med det på mandag og hun er myyyyyye bedre som en ny baby vi skifta også til dr Browns flasker som er veldig braHvordan fungerer det? min også sliter med magen, så hadde tenkt å prøve noe nytt fra apoteket/helsekost imorgen