Hvor mye melk....

Wannebe

Glad i forumet
Skal jeg pumpe ut for en kveld på kino med gubben?:) Jeg har jo ikke peiling på hvor mye hun spiser. Veit ikke om hun tar flaske engang:p Men syns det er greit og begynne å fryse ned litt så vi og jeg kan få litt tid aleine:p

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Skal jeg pumpe ut for en kveld på kino med gubben?:) Jeg har jo ikke peiling på hvor mye hun spiser. Veit ikke om hun tar flaske engang:p Men syns det er greit og begynne å fryse ned litt så vi og jeg kan få litt tid aleine:p

Jeg pumper også og fryser litt :-) når mannen tar nattmating her, så drikker poden alt fra 85-125 ml per måltid. Vet ikke om han drikker mindre fordi det er natt, aner ikke. Så ville kanskje hatt hvert fall 300ml tilgjengelig hvis du tenker å være borte 2 amminger? Og kanskje ha erstatning i bakhånd HVIS det skulle bli knapt :-)

Jeg ville nok pumpet litt. En film varer jo 1-2 timer også tar det jo ofte litt tid før og etter filmen før man er hjemme igjen.
Ville forøvrig undersøkt om hun tar flaske før dere drar. :)
Evt. må man være forberedt på å gi kopp hvis det blir krise da...? :)

Ja skal nok prøve med flaske før vi reiser noe sted ja:) Men var bare nysgjerrig på sånn ca mye jeg trenger:) Jeg har akkurat begynt med pumping også, så det kommer ikke så mye omgangen. Men regner med det tar seg opp:)
Takk for tips og råd:)

Back
Topp