Hvor mye melk i døgnet?

sol angelica

Glad i forumet
Kor mange ml melk drikker de små i døgnet nå? Saga drikke alt for lite.
 
ca 400-500 ml til sammen nå tenker jeg..
 
Ok. Va ikkje så langt i fra d Saga drikke.
 
ca 400ml
 
jeg bare ammer enda, så jeg aner jo ikke hvor mye melk det blir også vann drikker hun ikke til middagen.

MEN at det er 400-500ml virker så mye[:-] føler jeg bare har en skvett i puppen. men det er vel noe slikt de små klarer å suge ut da. for pumpa mi klarer ikke 50 en gang.
 
ORIGINAL: sol angelica

Ok. Va ikkje så langt i fra d Saga drikke.


Men får jo grøt, fruktmos, middag og vann vedsidenav da [:)][:)]
 
ORIGINAL: heart86

ORIGINAL: SnorresMamma

ca 400-500 ml til sammen nå tenker jeg..


ca det samme her 
 
ORIGINAL: **Turbotrusa**

ORIGINAL: heart86

ORIGINAL: SnorresMamma

ca 400-500 ml til sammen nå tenker jeg..


ca det samme her 

 
ORIGINAL: SnorresMamma

ORIGINAL: sol angelica

Ok. Va ikkje så langt i fra d Saga drikke.


Men får jo grøt, fruktmos, middag og vann vedsidenav da [:)][:)]

Ja selvfølgelig[:D] E bare litt redde for at hu får for lite veska i seg. For hu e ikkje så glad i flaskå lengre. Men hu virke nå fornøyde[:)]
 
ORIGINAL: sol angelica

ORIGINAL: SnorresMamma

ORIGINAL: sol angelica

Ok. Va ikkje så langt i fra d Saga drikke.


Men får jo grøt, fruktmos, middag og vann vedsidenav da [:)][:)]

Ja selvfølgelig[:D] E bare litt redde for at hu får for lite veska i seg. For hu e ikkje så glad i flaskå lengre. Men hu virke nå fornøyde[:)]


her får han vann av tutekopp
 
tenkt å lag akkurat samme tråd, for synes J drikk lite, men han får jo mer mat da!!
 
men han drikk mellom 400-500 han, så det hørtes greit ut da ja!
 
ORIGINAL: *Prinsessa

jeg bare ammer enda, så jeg aner jo ikke hvor mye melk det blir også vann drikker hun ikke til middagen.

MEN at det er 400-500ml virker så mye[:-] føler jeg bare har en skvett i puppen. men det er vel noe slikt de små klarer å suge ut da. for pumpa mi klarer ikke 50 en gang.


Sånn er det her også [&:]
Lurer på hvor mye væske de skal ha i løpet av et døgn?
 
Har fått beskjed om at grøten også har my melk i sæ, så heilt naturlig at dæm drikk mindre melk![:)][:)]
 
Jeg prøver meg her for å se om jeg får noe respons fra Sol Angelica :) Jeg så i et forum at du skrev om det med blikkontakt med datteren din når hun var 8.5 mnd. Jeg har det nå på lik linje med min sønn, og er så spent på hvordan dette utviklet seg hos datteren din?
 
Back
Topp