Hvor mye melk har dere i brystene nå??

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Jeg pumpet ut 80 fra det ene brystet nå og det var helt fult. (Det som det vanligvis er minst i..) hvor mye spiser barna deres nå??

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ingen anelse på hvor mye han vil ha, har ikke gitt det jeg har pumpa, har endt i vasken (ikke frys pga sopp). Men får pumpet ca 70ml per bryst ved skikkelig spreng.
Han spiser som regel et bryst på natt/tidlig morgen, og begge utover dagen :-)

Aner ikke hvor mye, men virker å ha nok til at hun blir mett ved hvert måltid:)
Siste måltid i 22-23 tiden, så et måltid i løpet av natten, og et i 7-tiden.
På dagen er det litt mer sporadisk. Når hun er trøtt og/eller sulten.
Har ikke pumpet på en stund, sist kom det rundt 60 ml fra ene puppen da jeg gav meg. Men hun får jo ut mye mer enn pumpen gjør:)

Dette er jo fryktelig individuelt. Jeg får ut ca. 60/40 i hhv høyre /venstre ved spreng, og hun er som regel fornøyd hele dagen. Hun får litt mme på flaske på kvelden (drikker 10-60 ml, vanligvis 30ml), men det føler jeg hun "må" ha uansett hvor full pupp jeg har. Er vel en vane hun syns var god, og da orker ikke jeg legge meg opp i det.

Aner ikke, er noen uker siden jeg håndmelket sist. Hun spiser jevnere nå, men de dagene det er veldig varmt så må hun ammes oftere ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Pumper eller håndmelker ut 130 pr bryst, stopper etter det, for da er den store flaska full :p lillegutt spiser på det meste litt over 200 pr måltid om natta.

Jeg har ingen anelse hvor mye/lite melk jeg har nå.
Men har følt at det har vært for lite i det siste. Og de to siste veiingene på helsestasjonen viser at det er for lite. Lillemann har gått under 400g på 4 uker.. Så nå blir det at jeg ammer først også gir jeg flaske etterpå.

Back
Topp