Hvor mye medisiner tar dere?

Dreamer79

Betatt av forumet
Hei
Jeg har blitt gravid ved icsi. Ble først overstimulert, så satt den på fryseforsøk måneden etter.
Og nå synes jeg at jeg må ta så sykt mye medisiner....og jeg blir så dårlig av dem:confused:
Jeg fikk heldigvis slutte på Progynova 6+3, følte meg en god del bedre med en gang.
Men jeg har også tatt både Utrogestan 200 oralt 2x om dagen, i tillegg til Crinone gel vaginalt 2x om dagen!
Etter ul 8+3 fikk jeg lov å halvere dosen. Så herettet må jeg ta begge deler 1x om dagen helt til uke 12:(
Hva, og hvor mye tar dere?
Jeg har alltid hatt høye progesteron nivåer på egenhånd - og jeg har heller aldri mistet (vært gravid i det hele tatt)
Er så lei av alle disse medisinene:oops:

Hm, jeg har akkurat blitt gravid på fryseforsøk. Fikk ikke sette inn ferskt pga overstimulering. Jeg bruker bare Progynova og Crinone. Begge deler to ganger om dagen.

Hm, jeg har akkurat blitt gravid på fryseforsøk. Fikk ikke sette inn ferskt pga overstimulering. Jeg bruker bare Progynova og Crinone. Begge deler to ganger om dagen.

Takk for svar :)
Det er liksom det jeg har hatt inntrykk av at alle andre gjør også -Kun Progynova og Crinone (lutinus)o_O
Du vet ikke tilfeldigvis hvor lenge du må gå på det?

Jeg skal halvere mengden en eller annen gang for så å slutte når jeg er 10 uker på vei. Du da?

Velkommen til IVF i Spania! Jeg tar helt syke mengder Cyglogest. 400mg x 3! I tillegg til 3 x Evopad som jeg skifter hver 72 time. Sammenlignet med forsøkene i Norge og Danmark var støtten etter innsett som en liten fis å regne. Dette er heavy shit og det merkes! ;-)

I mitt forrige fryseforsøk i oktober da jeg ble gravid gikk jeg på progynova 6mg og så 8 de siste dager før innsett. Begynnte på utrogestan *6 to dager før innsett.. Skulle gå på de til uke 10 men mistet uke 6.
Får det samme denne runden siden d virket sist

Velkommen til IVF i Spania! Jeg tar helt syke mengder Cyglogest. 400mg x 3! I tillegg til 3 x Evopad som jeg skifter hver 72 time. Sammenlignet med forsøkene i Norge og Danmark var støtten etter innsett som en liten fis å regne. Dette er heavy shit og det merkes! ;-)

:eek: Også jeg som trodde jeg tok masse...du tar jo enda mer :eek:
Uff! Hvor lenge må du gå på dette? For du minke dosen etterhvert?
Jeg ble nesten meg selv igjen etter å ha halvvert dosen! Etter halvvering tar jeg nå den dosen de fleste andre jeg vet om tar hele tiden... Merkelig at det er så store forskjeller!

I mitt forrige fryseforsøk i oktober da jeg ble gravid gikk jeg på progynova 6mg og så 8 de siste dager før innsett. Begynnte på utrogestan *6 to dager før innsett.. Skulle gå på de til uke 10 men mistet uke 6.
Får det samme denne runden siden d virket sist

Du får lov å ta mindre progynova etter innsett eller?
Krysser fingrene for at det går bedre for dere denne gangen!!!:)

Jeg skal ta denne dosen til uke 12. Etter positiv graviditetstest økte jeg dosen. Dette er jo Spania. Vet at feks i USA går mange på hormon-støtte gjennom hele svangerskapet. Jeg er overbevist om at de ekstra hormonene har hjulpet meg å bli gravid denne gangen.

Er d vanlig at mensen blir kortere på progynova? Blødd såvidt 3 dager denne gangen og slik var d forrige gang å

Back
Topp