Sebastians`mamma
Forumet er livet
Sebba spiser ca 150 ml pr måltid, hvor mye malt burde jeg gi da? Har hatt godt over en teskje i de siste flaskene men det hjelper ikke?!
Hvor mye bruker dere?
Hvor mye bruker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nates Mamma
vetikke vetikke vetikke.....men du; har du prøvd sviskesaft? og drikke litt vann?
ORIGINAL: Sebastians`mamma
vetikke vetikke vetikke.....men du; har du prøvd sviskesaft? og drikke litt vann?
Vann skal jeg jammen meg prøve! Det har liksom gått i glemmeboka et par dager nå. Men blir de mette på vann? [:)]Gir ca 50ml jeg da..[8|]
Sviskesaften tør jeg ikke prøve jeg[:)] Har en følelse av at det gjor vondt værre[8D]
ORIGINAL: Sebastians`mamma
Vann skal jeg jammen meg prøve! Det har liksom gått i glemmeboka et par dager nå. Men blir de mette på vann? [:)]Gir ca 50ml jeg da..[8|]
Sviskesaften tør jeg ikke prøve jeg[:)] Har en følelse av at det gjor vondt værre[8D]
kan jo være....har bare hørt at det har hjelpt flere...men er jo sant at man gjerne kan få luft.....vet ikke jeg. De blir vel mette på vann viss de får masse... men vet ikke hvor masse som er masse, jeg gir 20-30 ml for mer enn det vil han ikke ha.
ORIGINAL: Mayb31
Jeg lager MME for en hel dag når jeg først lager og da lager jeg med 2 spisekjeer malt!
ORIGINAL: Mayb31
Hmm...det høres ut som du burde prøve mer ja.