Hvor mye luft går det ann å samle i en mage??

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Er det flere som har mye luft i magen? Jeg har så ekstremt med luft i magen at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg..:p hehe, ikke kan jeg gå rundt og fise over alt heller. Og når jeg holder det inne gjør det jo veldig vondt, og på kvelden er det ofte ekstremt vondt... hadde det ikke slik i sist svangerskap..!

Samtidig som jeg er inne på et nytt innlegg kom jeg på at jeg har en del forskjeller fra første svangerskap.. Jeg er veldig trett denne gang også, men på en annen måte.. Sist svangerskap klarte jeg ikke å holde meg våken på kveldene, men det klarer jeg liitt bedre nå, sist hadde jeg ikke ømme pupper, men denne gang er de VELDIG ømme, denne gang er jeg litt uggen med noen få kvalmebølger innimellom, det hadde jeg heller ikke sist.. Og jeg tisser ofte, men ikke fult og helt så ofte som sist.. Også var det denne lufta da, det hadde jeg heller ikke sist.. Rart at det kan være såå annerledes denne gang! :)

Kan skrive under på luft i magen , det er så utrolig ondt. Er også verst om kvelden.

Jeg og har det slik, det er helt forferdelig:/ Også er jeg kvalm i tillegg så det hender at jeg spyr når jeg egentlig må rape :p Men han ikke huske jeg var såååå oppblåst med Markus, for det her er skikkelig plagsomt..

Jeg og har det slik, det er helt forferdelig:/ Også er jeg kvalm i tillegg så det hender at jeg spyr når jeg egentlig må rape :p Men han ikke huske jeg var såååå oppblåst med Markus, for det her er skikkelig plagsomt..

Huff, det hørtes ikke så stilig ut.. :p jeg kan heller ikke huske å ha vert så utrolig oppblåst sist...! Sliter med magen generelt også... går i fra hard mage, til kjøringer og noe helt annet enn hard mage... LITT kjedelig! :p

Uff ja.. Det er hvertfall skikkelig slitsomt:/

Back
Topp