Er i uke 36+1 og lurte på hvor mye liv man egentlig skal kjenne nå? Jeg kjenner jo henne hver dag, men de siste dagene synes jeg hun har vært veldig rolig. Når burde man begynne å bekymre seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiril gikk glipp av det notatet. Hun var stort sett like vilter hele veien.Det er en myte at det blir roligere...
Det skal være like mye/hyppig bevegelse, men bevegelsene trenger ikke være like store og kraftige som før
Hihi greit å slippe å være bekymret også.Tiril gikk glipp av det notatet. Hun var stort sett like vilter hele veien.
Hun hadde noen rolige dager dog
Jeg fikk beskjed av jm med storebror: legg deg på sofaen, drikk gjerne noe kaldt og i løpet av en HEL time bør du kjenne baby 6 ganger.Jeg er bekymret
Jenta mi i magen har vært ekstremt aktiv hele veien, er reine turneshowet der inne. Men igår og idag har jeg ikke lagt merke til ho. Kunn såvidt det har vært en liten bevegelse inni der innimellom, men nesten ikke til å kjenne. Synes det er veldig rart at ho skal være så aktiv som ho var, også plutselig dagen etter er ho helt stille.
Bør jeg bekymre meg? Bør jeg ringe føden?
Jeg er bekymret
Jenta mi i magen har vært ekstremt aktiv hele veien, er reine turneshowet der inne. Men igår og idag har jeg ikke lagt merke til ho. Kunn såvidt det har vært en liten bevegelse inni der innimellom, men nesten ikke til å kjenne. Synes det er veldig rart at ho skal være så aktiv som ho var, også plutselig dagen etter er ho helt stille.
Bør jeg bekymre meg? Bør jeg ringe føden?
Jeg fikk beskjed av jm med storebror: legg deg på sofaen, drikk gjerne noe kaldt og i løpet av en HEL time bør du kjenne baby 6 ganger.
Oida, minst 20 i timen?Fikk samme beskjed av jordmor, men at man skulle kjenne minst 20 bevegelser. Å vis man ikke gjorde det skulle man ringe føden.