Hvor mye liv??

Bolle#i#ovnen <3

<3Gleder-seg-til-Desember<3
Hvor mye liv ska æ kjenn av jr når magen bynnje å synk? (Tru magen ha sunket, mn bare for att æ får kryssa hendene under brysta :P hehe...)
Her e dt minimalt me liv for tiden, kjenne att hanj hikke og "slide" litt, og tenkje att når hanj hikke te samma tidspunkt så har hanj dt bra?!!
Burde æ vær bekymra?
Vill liksom itj vørr hysterisk og ringe føden før æ må :P
vill itj ende opp med og få falske forhåpnnger...

har en veldig rolig baby i magen jeg også.. har vært småbekymra hele veien for synes hun er aktiv innimellom for så å være ganske rolig. storesøster var også rolig, men mere jevnt "tempo". men har vært på kontroller på sykehuset i forbindelse med noe annet, og alt er bra. så roer meg med det. men nå på slutten er det merkbart mindre kraftige bevegelser...mer smågreier. er ikke store plassen igjen inni der, så er nok en sammenheng. er du veldig bekymra bør du likevel ringe føden. vil tro alt er bra :)

Tenker at så lenge du kjenner noe jevnlig så er der jo liv? Men vet ikke, denne frøkna her er mye mer aktiv en den forrige - så jeg synes nesten det blir for masse denne gangen. Roer seg vel snart her også når det blir skikkelig trangt.

uansett: Om du er urolig er det bare å ringe. Heller en gang for mye enn en gang for lite. Det sier vel jordmødrene også :)

Her hikke Jr i 9 tia vær kveld :)
Store søster hva VELDIG aktiv, så litt rart att Jr no e så rolig.. kjenne hanj nånj gång, når hanj slide, er liksom dt eneste live hanj gji i frå sæ :P
Mn dt kanj vær for att hanj har mindre plass og ha komme sæ neddi bekkene?!!
Har liksom kjent både ei arm og føttern veldig godt, mn siste uka så ha dt itj verre som før..

Back
Topp