Hvor mye liv?

Jetten

Flørter med forumet
Hvor mye liv kjenner dere nå? Jeg er heldig hvis jeg kjenner noen spark to ganger om dagen. Mest om kvelden når jeg legger meg.

Her er det turbo så å si hele dagen.
Kjenner bevegelser når jeg spiser og drikker, og når jeg sitter i ro.
Sambo kaller henne kung fu panda =)

Jetten: Håper ikke du bekymrer deg over mengden spark du kjenner nå..Nå vet ikke jeg vor langt du er på vei, men uansett så er det tidlig ennå, og mange kjenner ikke noe på flere uker jo! :-) Mulig du har morkaka forran i tillegg! 

I mitt første svangerskap kjente jeg ikke noe før uke 24, kjedelig? JAH.. Denne gang har jeg kjent spark siden uke 16, er nå i uke17 og kjenner masse liv. 

Men som sagt, alt er individuelt, og alt veldig normalt i disse ukene. :-) 

Takk for svar. :-) jeg er 18 pluss 5. Han var så rolig og bedagelig på ultralyd og. Men det er som du sier. . Alt er normalt nå. Innbiller meg at jeg kjente mer liv på denne tiden sist. Og da lå morkaka foran. Nå ligger den bak. men så sparker de kanskje like mye innover som utover. Satser på mer og mer liv fremover.

Kjenner mye akrobatikk på ettermiddag/kveld. Lite på morgen/formiddag. Er i uke 19 nå og har kjent liv siden ca uke 16-17. Alle er forskjellig, så tror ikke du trenger bekymre deg :-)

Det varierer litt. Alt fra en til flere ganger om dagen :-) Men jm sa til meg i går at etter uke 20 skal man kjenne noe hver dag i alle fall! Helst ca 10 spark :-) Jeg er bare 16+6 i dag så hun sa at det ikke var så farlig om jeg ikke kjente så mye hver dag enda.

Dette er mitt andre svangerskap, og jeg kjenner veldig lite

Jmd skrev:
Her er det turbo så å si hele dagen.
Kjenner bevegelser når jeg spiser og drikker, og når jeg sitter i ro.
Sambo kaller henne kung fu panda =)

Samma her;) mye i aktivitet:D

Back
Topp