Tananka
Glad i forumet
var på svangerskaps kontroll på tirsdag. Var akkurat 25 uker da. Symfysemål ble tatt for første gang... De lå på 20 cm, helt nederst på det som sies som "normalt". Så spurte han om jeg hadde hatt lave mål sist graviditet også, men da lå jeg veldig midt på normalen. Vi skulle vente til neste kontroll for å se om målene var lave da også, mtp lite fostervann..
Så spurte han om jeg kjenner en del liv og det gjør jeg jo..
Men så sitter jeg på google da.. og søker på lite fostervann. Et av tegnene kan være lite bevegelser. Jeg kjenner bevegelser flere ganger daglig men er ikke mye, ikke store bevegelser liksom. Så klarer jeg ikke å huske hvor kraftig bevegelsene var på denne tiden sist jeg var gravid. Husker jeg kunne se fothelen utenfra dro seg langs magen, men husker ikke når.
Klarer dere å beskrive hvordan bevegelsene er nå..? Litt småbekymra for at jeg kanskje kjenner mindre enn det jeg bør.. Google setter jo gridler i hodet!
Rett før jeg ringte privat jordmor for å bestille time til sjekk og UL!
Så spurte han om jeg kjenner en del liv og det gjør jeg jo..
Men så sitter jeg på google da.. og søker på lite fostervann. Et av tegnene kan være lite bevegelser. Jeg kjenner bevegelser flere ganger daglig men er ikke mye, ikke store bevegelser liksom. Så klarer jeg ikke å huske hvor kraftig bevegelsene var på denne tiden sist jeg var gravid. Husker jeg kunne se fothelen utenfra dro seg langs magen, men husker ikke når.
Klarer dere å beskrive hvordan bevegelsene er nå..? Litt småbekymra for at jeg kanskje kjenner mindre enn det jeg bør.. Google setter jo gridler i hodet!
Rett før jeg ringte privat jordmor for å bestille time til sjekk og UL!