Hvor mye liv kjenner dere?

EXIA

Flørter med forumet
Hei!

Jeg er 22+5 med morkake foran. Har kjent liv siden uke 19, men det varierer en god del hvor mye jeg kjenner. Enkelte dager er det spark og bevegelse både på formiddagen og kveldstid, mens andre slik som i går og i dag kjenner jeg knapt noe. Blir litt bekymret når jeg kjenner lite. Hvordan er deg hos dere?
 
Jeg har det akkurat likens, har også livmoren fremme, og er 22+6.. Men jeg merker også at om jeg gjør mye, går jeg sikkert glipp av litt... Må ofte ta et glass kald saft å legge meg ned.. Styrken i spark har også variert, blitt litt svakere, men lille kan jo ha snudd seg. Meen om jeg blir bekymret ringer jeg med en gang... Men enn så lenge får det bra :Heartred men jeg tenker at det er bedre å ringe for å lufte sine bekymringer enn å gå å tenke seg selv redd :)
 
Det varierer litt, men kjenner støt/spark jevnt gjennom hele dagen og kvelden. Nå er jeg 25+4 så skal vel forvente å kjenne rytmen til baby etterhvert :)
Tok glukosebelastning i dag og da var det party for å si det sånn :dance011
 
Kjenner spark og bevegelser periodevis jevnt over hele dagen. Tydelig at det er blitt et mønster i når det er aktivitet! Noen dager er det mer merkbare bevegelser imens andre dager er det svakere og da kjenner jeg mest nede ved blæra og åpningen. Tydelig at hun da har snudd seg og sparker nedover eller innover :)
 
Er 22+0 i dag med morkaka foran. Kjenner ingenting mens jeg er i bevegelse men med gang jeg setter meg ned eller legger meg ned kjenner jeg bevegelse så får bekreftelser igjennom hele dagen. Veldig uvant siden storebror var mye roligere og jeg ofte kunne bli bekymret fordi jeg ikke kjente noe på en lang stund, hadde morkaka foran da og.
 
22+3 og kjenner masse liv, hele dagen! Har lært meg å skjønne hvordan vei hun ligger.

Ikke mye bevegelse dersom jeg beveger meg, men om jeg sitter med PC/jobb eller foran TV :) Førstegangs og morkake bak. Har vel kjent i ca fire uker, men i starten var jeg jo litt usikker på hva det var :D
 
22+0, kjenner mye på vanlige faste tider når jeg setter meg ned eller legger meg. Har blitt en tydelig rytme på døgnet. Var et par dager jeg ikke kjente så mye for et par uker siden, men kommer jo veldig an på hvordan de snur seg rundt på denne tiden. Synes å huske at forrige var mye mindre aktiv enn denne på tilsvarende tidspunkt.
 
Er 22+6 og har morkaken foran på venstre side. Fra igår ca kjenner jeg spark jevnt (ca hver 2-3 time) ellers har jeg hatt det likt som deg. Var bekymret selv men gårsdagen hjalp på :) håper det snur like fort for deg
 
Har morkake foran, og kjenner dult ca hver andre time. Kjenner ikke mange om gangen før jeg setter meg ned for kvelden, da blir det baluba. 24+5 i dag. Tipper det tar seg opp en del for deg de neste ukene :)
 
Kjenner stadig et dunk men husker ikke når på dagen, 22 uker og morkake foran men tredje mann så gjort det før
 
Spesielt om morgenen og kvelden når jeg ligger på sofaen❤️ Ellers så kjenner jeg litt i løpet av dagen. 23+2
 
Uke 25+5 (med nr. 2 og morkake foran på høyre side) og kjent liv daglig siden uke 17. Mye mer og kraftigere spark med den frøkna her, så lurer på om det kommer til syne på utsiden av magen også :nailbiting::hilarious:
Går aldri lengre tid enn 1 time før jeg kjenner bevegelse, men noen ganger ligger ho med ryggen utover og sparker bak mot ryggen min. Da må jeg konsentrere meg mer for å kjenne.

Digger at den frøkna her gir mer tegn fra seg, da blir det mindre bekymringer :Heartpink
 
Back
Topp