Hvor mye liv kjenner dere nå på slutten?

Baby_mamma23

Forelsket i forumet
Er det akkurat like mye som ellers?? Synes det har blitt litt lenger mellom hver gang jeg kjenner liv de siste to dagene og at det er mye mer dytting/ dunking enn spark nå, er jo selvfølgelig trangere inni der også nå da... Er i uke 39 i morgen.
 
Tja, er stort sett det samme synes jeg. Mer glidende bevegelser og dytting, men har perioder der hun virkelig ommøblerer der nede også.. Skjønner ikke at hun har plass til det jeg..
 
Er 38++ å kjenne ganske mye liv i perioder om dagen. Er ikk så mye spark men bevegelser og er ganske sikker på at ho prøver å kile meg inni mellom. kjennes sånn ut:)
 
Er 37+2 og har denne uken kjent veldig mye liv - litt mer enn vanlig syns jeg.. Hun pleier å være litt opp og ned men de siste dagene så syns jeg at jeg kjenner mye liv stadig vekk - så venter bare på en rolig dag nå... Tror hun er mer aktiv når det ikke er så varmt ute, var mer rolig i "hetebølgen"... Er mye glidende bein på siden og en del trykking av rompa opp i ribbeina + kiling nede ved skambenet...

apropo mildere vær - kan ikke huske å ha hatt så smale ankler som nå.. Til STOOOR forskjell fra forrige uke!
 


Baby_mamma23 skrev:
Er det akkurat like mye som ellers?? Synes det har blitt litt lenger mellom hver gang jeg kjenner liv de siste to dagene og at det er mye mer dytting/ dunking enn spark nå, er jo selvfølgelig trangere inni der også nå da... Er i uke 39 i morgen.

signerer denne!
 
Er 37+3 nå og her er det helt kaos i magen hele tiden.. Lurer på om hun har tenkt til å sove litt snart eller ikke? De få gangene hun er rolig,så har jeg selvfølgelig maserier til de grader!! Begynner å bli sliten nå!!
 
Her har det vært veldig stille hele svangerskapet, bare kjent litt liv hver dag. Men de siste dagene nå har hun vært helt turbo og dytter og sparker så jeg er sikker på at jeg er full av blåmerker innvendig... Jeg roper stadig vekk auuuu høyt og må dytte tilbake en fot eller rumpe, for det er så sykt vondt!
 
Her prøver babyen daglig å bryte seg ut av magen. Stanger med hodet ved siden av navlen min og presser både rumpe og ben ut på andre siden. Nå begynner det faktisk å bli skikkelig ubehagelig og vondt når den holder på sånn, men det er ikke usunt mye i hvertfall :)
 
kjenne jo bevegelse og dytting i alle retninger..men har ikke sånn spark lenger..det har ikke vært på lenge..han har for liten plass.
 


Mortania skrev:
Her prøver babyen daglig å bryte seg ut av magen. Stanger med hodet ved siden av navlen min og presser både rumpe og ben ut på andre siden. Nå begynner det faktisk å bli skikkelig ubehagelig og vondt når den holder på sånn, men det er ikke usunt mye i hvertfall :)

Signerer denne.. Begynner å bli ordtlig ubehagelig innimellom når hun rører på seg. Merker tydelig mønster på henne, hun har en liten "turnerunde" hver 2-3 time nå.
Gleeder meg å få henne på utsiden av magen:-)
 


tigerliljen skrev:
Er 37+2 og har denne uken kjent veldig mye liv - litt mer enn vanlig syns jeg.. Hun pleier å være litt opp og ned men de siste dagene så syns jeg at jeg kjenner mye liv stadig vekk - så venter bare på en rolig dag nå... Tror hun er mer aktiv når det ikke er så varmt ute, var mer rolig i "hetebølgen"... Er mye glidende bein på siden og en del trykking av rompa opp i ribbeina + kiling nede ved skambenet...

apropo mildere vær - kan ikke huske å ha hatt så smale ankler som nå.. Til STOOOR forskjell fra forrige uke!


Som jeg skulle sagt det selv! Her er det masse liv og røre, er 38+0 i dag, og det går ikke lenge mellom hver lille eller store bevegelse.

...og til vann i kroppen; tror jeg gikk ned 1,5 (av totalt 15) kg siden varmen i pinsehelga :-)  Kan se blodårene på føttene og kulene på anklene igjen, og det er flere uker siden sist - deilig!
 
jeg kjenner masse liv!=) ingen spark, men sånne rolige dytte bevegelser! =)

har heldigvis ikke fått noe vann i kroppen jeg! *bank i bordet*
 
Her beveger han seg veldig i perioder også er det veldig rolig i perioder. Er 41 uker i dag.
Det er sjelden det kommer rene spark, det er mer sånne glidende bevegelser også virker det som om favoritt tingen hans er å ta spenntak mellom ribbein og bekken, mor må bare pent lene seg bakover lissom...
Gleder meg til han er ute. :-)
 
Her er det veldig mye liv, spesielt på kveldene. Men lite spark, mye glidene bevegelser.
samt at det er mye romsteringer med hendene nedi magen.
 


Baby_mamma23 skrev:
Er det akkurat like mye som ellers?? Synes det har blitt litt lenger mellom hver gang jeg kjenner liv de siste to dagene og at det er mye mer dytting/ dunking enn spark nå, er jo selvfølgelig trangere inni der også nå da... Er i uke 39 i morgen.


Her er det litt varierende.
Stort sett stille så lenge jeg er i bevegelse.
 


Helenpia skrev:
I helgen syns jeg faktisk babyen har vært mye mer rolig en før.



Samme her.. Rekner med det tar seg opp igjen, hun har hatt slike dager innimellom hele tiden...
 


Helenpia skrev:
I helgen syns jeg faktisk babyen har vært mye mer rolig en før.



Sånn har det vært her og. Har iakkurat kommet hjem fra føden etter å ha tatt sparketest. Kunne ikke huske å ha kjent noe i det hele tatt i dag. Men så fort jeg kommer inn dit og får høre fosterlyd så begynner hun prøve seg. Merkelige greier. Alt var fint, men er søren ikke rart man er bekymret.
 
Back
Topp