Hvor mye/lite..

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
tåler dere om dagen? Hva skal til for at begeret renner over?:P her haaater jeg å komme hjem fra jobb til rotete hus, og ingen middag når jeg er ihjelsulten og kvalm, og samboer har vært hjemme hele dagen! Grr... Tåler heller ikke spise/slurpe/slafse/smattelyder fra samboer, som føles som han spiser på noe hele kvelden.. OG visst jeg er sugen på noe godt, vet jeg har en sjokolade i kjøleskapet som venter på meg, og samboer har spist den opp, DA er helvete løs da!!! Hahaha uffameg, stakkars:P hva med dere?:)

Er ikke så gale her, men d er jo noen ting som får begeret t å renna over :p Som hvis han blir forsinket og ikke gir beskjed, da er ikke eg så blid når han kommer hjem :p Eller som i dag når eg vaska hus, så fant eg en snuspose på nattbordet, så blei eg så sint at eg måtte ringa for og si at han burde vær gla for at han ikke var hjemma da, for da va eg steike forbanna :p

Har klart meg nokså bra hittil, men jeg koker av sinne innvendig av visse kollegaer og blir lett rørt av programmer på TV'n. Sambo er også fysisk aktiv i sin jobb og i det siste har jeg irritert meg grønn av at han lukter "mann" etter en arbeidsdag.. Har ikke tenkt så mye over det før, men nå øker pulsen hvis jeg kjenner den lukten haha.

Hehe godt det ikke bare er meg! Syns nå litt synd i mannen også, det er liksom han som får gjennomgå, siden det er han som er nærmest:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg tror ikke jeg reagerer på noe mer enn vanlig. Men er sint på jobb hver dag nå. Barneskole opplegg der. Baksnakking av folk osv. Orker ikke sånn altså. Men hadde nok vært like sint om jeg ikke var gravid. :p

Jeg tror ikke jeg reagerer på noe mer enn vanlig. Men er sint på jobb hver dag nå. Barneskole opplegg der. Baksnakking av folk osv. Orker ikke sånn altså. Men hadde nok vært like sint om jeg ikke var gravid. :p

Det skjønner jeg godt, baksnakking er for de som ikke har noe bedre å bry seg om, værste jeg vet!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke spesielt hormonell, nei. Var ikke det forrige svangerskap heller og håper det fortsetter slik nå også :)

Sliter med det på min arbeidsplass også. Det er opprørende at voksne mennesker holder på sånn!

Hormonell ja! hehe var ikke spesielt det forrige gang så dette er en ny opplevelse hehe
kan ikke sette fingern på spesielle ting egentlig, blir bare MYE lettere irritert og lettrørt og jeg var lettrørt i utgangspunktet liksom hihi
huff håper dette roer seg snart for det er litt slitsomt kjenner jeg...

Skal ikke så mye til gitt, gråter av det meste og koker av ingenting :p

Har gått veldig bra sålangt, men har hatt fri denne uken tatt det veldig rolig!

Kjenner også at jeg er mye mer irritabel enn før, og koker lett :/ :P

De får holde ut en god stund til med oss:P men man blir jo ikke akkurat mindre hormonell etter fødsel heller, tårene kom veldig lett på meg iallefall husker jeg! Ja, generelt mye lettere enn de gjorde før jeg ble mamma;)

Jada, det skal ikke så mye til her heller :P

Back
Topp