Hei alle sammen!
Dette er min første erfaring med graviditet og det er mye som trigger den angsten jeg allerede sliter med.
Jeg har hatt en del kramper, allerede siden før positivt test. Føles som jeg har tatt 300 situps store deler av dagen og jeg får den "slitenfølelsen" i magen. Og noen ganger så strekker det (samme som om jeg tøyer benet og sitter i "strekken) helt opp til toppen av magen og ned på innside lår.
Er dette normalt? Det er ikke vondt egentlig, men det er ubehagelig..
Dette er min første erfaring med graviditet og det er mye som trigger den angsten jeg allerede sliter med.
Jeg har hatt en del kramper, allerede siden før positivt test. Føles som jeg har tatt 300 situps store deler av dagen og jeg får den "slitenfølelsen" i magen. Og noen ganger så strekker det (samme som om jeg tøyer benet og sitter i "strekken) helt opp til toppen av magen og ned på innside lår.
Er dette normalt? Det er ikke vondt egentlig, men det er ubehagelig..
Denne gangen er krampene mye mildere, men de er der! 
men det er nå vel tidlig å få. Jeg fikk dem like etter jeg gikk inn i 2 trimester sist gang,føltes som musklene strakk seg på sidene av megen og ned på innsida av låra. Hadde d i hele svangerskapet og ble verre og verre. De var ikke vonde men ubehagelige.