Hvor mye kostet gifteringene deres?

mrsdoubtfire

Forelsket i forumet
Lurer på hva flertallet legger i ringer....vet det er individuelt. Men er nysgjerrig :)

rundt fem tusen - gullsmeden nedlagt, og vi får begge utseltt av ringene... flott =(

3-4000.. Husker ikke helt. Kjøpte dem i Tyrkia. I Norge har vi fått dem taksert til rundt 11 000.

8000,- 6mm gullringer i hvitt og gult gull

Min koster 12.000 og mannen sin koster rundt 4000 kr.
Min har tr diamanter og er i hvitt gull.

Dette er 10år siden da :p

Vi betalte 6000 da!
Begge ringene er hvitt gull og "gull" i en sånn delt bølge på midten. Jeg har 3 diamanter i min

Ca 16.000,-. Har ringer i platina.

Han har ikke ring- jeg har en enkel i hvitt gull med diamant som kosta 1000 lappen på tilbud (ordinær pris 2300 om det betyr noe)

En god del. Jeg har 10 diamanter ( 1 karat tilsammen ) i min, mannen sin er helt ordinær :)

Vi har bare forlovelsesringer da..men de er takstert til 15 000kr...Dyre! Men vi kommer til å bruke de om igjen når vi gifter oss..eller..i hvertfall mannen sin..jeg vil nok kanskje han en ring til :p Da jeg har mer "forlovelsesringtype" med en stor diamant som "stikker opp"  :)
Elsker ringene våre <3

5000 ca:) Helt vanlige ringer i gull:)

vi er bare forlovet da, men tror vi betalte 9000 for dem. min kostet rundt 6000, hans ca 3000. vi kommer til å bruke de samme når vi gifter oss.

Vi har forlovelsesringer som kommer til å bli brukt som gifteringer også. Tror de kostet 3500-4000 kr.

Bør vel nesten ikkje svara, men har ein mann som hadde veldig lyst på ei Brei ring, i platina. Så forlovelsesringane våre kosta nesten 50 000..... Skulle bruka dei som gifteringar og, men eg gjekk lei min, så eg fekk ny, kosta 16 000 og maen sin 2-3000, kvitt gull, min med diamant.

3.700,- for begge tilsammen. 5mm gult gull.. jeg synes at gifteringer skal være slike. diamanter og hvittgull etc. ser ikke jeg på som gifteringer. hvis jeg ser ei dame har diamanter og div på ringen på høyre ringfinger, så tenker jeg ikke automatisk at hun er gift. jeg tenker at det bare er et smykke.

Back
Topp