Dere som har hatt dåp før, hvor mye kostet det og hvor mange år siden var det?
Hvor mye planlegger dere bruke denne gangen om dere skal ha det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ber dere da både babyens og deres tanter og onkler osv, eller hvem ber dere med så stort selskap? Er selv veldig usikker på hvor vi skal stoppe gjestelista nemligVi blir ca 50 stk. Med lokale, koldtbord og pynt blir det ca 12000kr.
Vi deler litt. Skal ha min kusine som fadder. Hun er 17, så da ber vi foreldrene hennes også, men det er eneste av våre tanter og onkler som bes.Ber dere da både babyens og deres tanter og onkler osv, eller hvem ber dere med så stort selskap? Er selv veldig usikker på hvor vi skal stoppe gjestelista nemlig
Vi ber faktisk bare et vennepar, ellers er det bare nærmeste familie. Inkludert våre tanter og onkler Begge mine foreldre har giftet seg på nytt, så der følger det jo også med litt ekstra familie som vi selvfølgelig vil ha medBer dere da både babyens og deres tanter og onkler osv, eller hvem ber dere med så stort selskap? Er selv veldig usikker på hvor vi skal stoppe gjestelista nemlig
Sliter med det samme. Veldig usikre på om vi skal be våre tanter og onkler. Blir en god del flere om de også skal inviteres... Syns det er vanskelig, for kunne tenkt meg noen av de, men ikke alle *kremt*Ber dere da både babyens og deres tanter og onkler osv, eller hvem ber dere med så stort selskap? Er selv veldig usikker på hvor vi skal stoppe gjestelista nemlig
Det er det som er, for vår del blir vi runt 25 med babyens tanter og onkler osv men hvis vi ber våre også blir vi vel nærmere 50, det synes jeg er litt mye samtidig som vi er veldig nær familien vår begge to og helst ville hatt de med..Sliter med det samme. Veldig usikre på om vi skal be våre tanter og onkler. Blir en god del flere om de også skal inviteres... Syns det er vanskelig, for kunne tenkt meg noen av de, men ikke alle *kremt*
Til førstemann sin dåp gjorde vi det slik: Vi har veldig stor familie på min side, skulle vi bedt alle hadde det blitt alt for mange. Vi ba de av tantene og onklene som var fadder for meg, og begrunna det med det (de jeg liker best og har mest kontakt med også - heldig med den). Mannen sin familie er så liten at der ba vi alle. Og så våre aller nærmeste venner. Alle kunne heldigvis ikke komme, så vi var 23 eller 24 hvis jeg husker riktigBer dere da både babyens og deres tanter og onkler osv, eller hvem ber dere med så stort selskap? Er selv veldig usikker på hvor vi skal stoppe gjestelista nemlig
Mannen jobber i Forsvaret så vi fikk lånt lokaler gratis der med førstemann. Brukte ca 3000 på mat vi bestilte, ca 500 på pynt og så fikk jeg familie til å bake kaker Bakte et par kaker selv også, så blei noen kroner der. Mannen sin onkel jobber på Ringnes så han sponsa oss med drikke. Så føler vi kom ganske billig ut av det. Håper på å ikke bruke så veldig mye mer denne gangen, men forberedt på å bruke litt mer. Kan jo ikke ta det for gitt at folk baker eller sponser oss med drikke, men lov å håpeDere som har hatt dåp før, hvor mye kostet det og hvor mange år siden var det?